پنج شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۳ , ۰۰:۱۰:۴۳
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۷/۱۲ ساعت ۱۳:۵۶
لینک کوتاه مطلب:

فرمانداری و بخشداری‌های کردستان به فیبر نوری مجهز شدند

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت:کردستان جزو استان های پیشتاز کشور در استفاده از بستر فیبر نوری در فرمانداری ها و بخشداری ها است.

به گزارش روابط عمومی استانداری کردستان، مهدی رمضانی معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان صبح امروز چهارشنبه مورخ ۱۲ مهرماه در آیین بهره برداری از بستر فیبر نوری فرمانداری ها و بخشداری های استان که در سالن اجتماعات شهدای گمنام استانداری کردستان برگزار شد گفت: از همه کسانی که در راه اندازی این بستر زحمت فراوانی کشیدند تشکر و قدردانی می کنم.

وی افزود: این افتخار بزرگی برای استان کردستان است که به عنوان اولین استان در کشور از بستر فیبر نوری در فرمانداری ها و بخشداری ها استفاده نماید.

رمضانی عنوان کرد: کردستان جزو استان های پیشتاز در بستر برگزاری انتخابات الکترونیک در کشور است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت:فناوری و نقش آن در انتخابات بسیار مهم است تا جایی که از چهار مولفه مهم مشارکت،رقابت،سلامت و امنیت در انتخابات ،به صورت مشخص موضوع سلامت انتخابات به حوزه فناوری ارتباط پیدا می کند.

رمضانی با اشاره به اهمیت فناوری در برگزاری انتخابات گفت: اقدامات بسیار جدی و قابل قبول در این زمینه انجام شده و مسئولیت برگزاری انتخابات وظیفه خطیر و مهمی است.

عبدالله رشیدی پور معاون توسعه منابع انسانی استاندار نیز در این آیین گفت:
با تدابیر اندیشیده شده این بستر در فرمانداری‌ها و بخشداری‌های استان فراهم شده و تلاش ما تقویت این بستر است.

وی الکترونیکی کردن سیستم‌های موجود در فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها را با توجه به ایام انتخابات پیش‌رو ضروری دانست و گفت: برقراری ارتباط به صورت الکترونیکی هم در بحث نیروی انسانی،هزینه ها و هم در موضوع دقت نظر بسیار مهم است.

رشیدی پور گفت:انتخابات مظهر مردم سالاری است،لذا الکترونیکی کردن انتخابات بسیار موضوع مهمی است.

وی افزود: این پروژه طی مراحل، انعقاد قرارداد با شرکت مخابرات استان،حفاری و لوله گذاری،کابل کشی فیبر نوری،فیوژن و تست برقراری ارتباط،پیکربندی تجهیزات مورد استفاده در بستر فیبر نوری و اجرای شبکه اجرا شده است.