پنج شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۳ , ۱۴:۵۲:۱۶
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۷/۲۴ ساعت ۱۳:۵۱
لینک کوتاه مطلب:

 با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کردستان:

افتتاح نمایشگاه دستاوردهای فناورانه جهاددانشگاهی/ لزوم حمایت همه جانبه از شرکت های دانش بنیان خلاق و نوآور

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کردستان با اشاره به نقش بی بدیل شرکت های دانش بنیان، بر حمایت همه جانبه دولت از جوانان خلاق، شرکت‌های دانش بنیان و نوآور زمینه ساز پویایی، تاکید نمود.

به گزارش روابط عمومی استاندادی کردستان، پیش از ظهر امروز ۲۵ مهرماه جاری با حضور  نماینده ولی فقیه در کردستان، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کردستان، رئیس جهاد دانشگاهی، فناوران، پژوهشگران و شرکت‌های دانش بنیان و جمعی از مسئولان استانی، نمایشگاه دستاوردهای فناورانه جهاد دانشگاهی در سنندج،  افتتاح شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کردستان در حاشیه افتتاحیه این نمایشگاه ضمن بازدید از غرفه های مختلف، به صورت چهره به چهره با مدیران هر یک از غرفه ها دیدار نمود و مدیران شرکت ها و کارشناسان مربوطه مشکلات و پیشنهادات خود را ارائه و برای مرتفع نمودن مشکلات و تسهیل امور،  خواستار مساعدت از ادارات ذی‌ربط و استانداری شدند.

در ادامه رشیدی پور، ضمن تشریح نقش بی بدیل شرکت های دانش بنیان، بر حمایت همه جانبه دولت از جوانان خلاق و شرکت های دانش بنیان نو آور و زمینه‌ساز پویایی،  تأکید نمود و
دفتر یادبود نمایشگاه را امضاء کرد.

وی اظهار کرد:  در اسرع وقت، در راستای بررسی مشکلات و نیز ایجاد سازوکار مناسب برای حمایت شرکت های دانش بنیان و فناور، جلسه ای با حضور همه ادارات و سازمان‌های استانی ذی‌ربط در استانداری کردستان تشکیل می‌شود‌

گفتنی است؛  این نمایشگاه  با هدف گسترش فرهنگ نوآوری و ارائه دستاوردهای پژوهشی، نوآوری‌ها و توانمندی‌های فناورانه، شرکت‌های خلاق و فناور و صنایع دانش بنیان زیر مجموعه این نهاد،  از ۲۴ مهرماه به مدت سه روز در سنندج برپا است.

علاوه بر دستاوردهای پژوهشی و اشتغال محور جهاددانشگاهی، شرکت‌های دانش‌بنیان، فناور و خلاق زیر مجموعه مرکز نوآوری و شکوفایی جهاددانشگاهی در موضوعاتی از جمله فنی و مهندسی، صنایع غذایی، کشاورزی، و غیره در این نمایشگاه حضور دارند.

این نمایشگاه می تواند تبلور اراده و تلاش جهادگران جهاددانشگاهی در عرصه‌های مختلف علمی، پژوهش و فناوری، فرهنگی و آموزش‌های توأم بامهارت آموزی و مهارت افزایی باشد و امید است که بازخوردهای مطلوبی در بین مسئولان استان داشته باشد.