سه شنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۳ , ۱۶:۰۷:۳۳
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۸/۴ ساعت ۱۵:۴۰
لینک کوتاه مطلب:

مدیر کل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری کردستان:

احزاب زمینه‌ساز ایجاد نشاط و تحرک در جامعه هستند/ اهمیت تبیین دستاوردهای مهم سفر رئیس جمهور در تحقق توسعه استان

مدیر کل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری کردستان با اشاره به وجود احزاب توانمند و با سابقه در استان، ایفای نقش احزاب را در عرصه‌های مختلف زمینه ساز ایجاد نشاط و تحرک در جامعه برشمرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری کردستان،محمد رضایی مدیر کل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری کردستان در نشست هم‌اندیشی با اعضای هیئت اجرایی خانه احزاب استان که امروز پنجشنبه ۴ آبان ماه در سالن جلسات دفتر امنیتی استانداری کردستان برگزار گردید ضمن تاکید بر ایفای نقش احزاب به عنوان حلقه واسط بین مردم و حاکمیت ، احزاب را پیشران کنش های قانونمند سیاسی و اجتماعی دانست و بر استفاده از ظرفیت تشکل های سیاسی در توسعه استان تاکید نمود.

وی با اشاره به وجود احزاب توانمند و با سابقه در استان، ایفای نقش احزاب را در عرصه‌های مختلف زمینه ساز ایجاد نشاط و تحرک در جامعه برشمرد.

رضایی با اشاره به سفر قریب الوقوع ریاست محترم جمهور به استان تبیین دستاوردهای مهم این سفر را در تحقق توسعه استان ضروری دانست .

در این نشست اعضای هیئت اجرایی خانه احزاب، ضمن ابراز دیدگاه‌های خود به بررسی شرایط سیاسی اجتماعی و اقتصادی استان پرداختند.