پنج شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۳ , ۱۱:۰۶:۵۷
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۸/۱۹ ساعت ۱۵:۴۱
لینک کوتاه مطلب:

با حضور استاندار کردستان؛

افتتاح پارک ۴ هکتاری «لاوان» در سنندج/  لزوم افزایش پارک‌های محله‌ای در مناطق کم برخوردار/ پارک‌های محلی پاتوقی برای تقویت همبستگی اجتماعی/ برادری و هماهنگی مسوولان بر محور خدمت به مردم‌ استوار است

استاندار کردستان گفت:  توزیع متوازن خدمات در سطح شهر، ایجاد فضایی برای گذراندن اوقات فراغت شهروندان و ارتقای نشاط و سلامتی و مهم‌تر از همه توجه بیشتر به محلات کم برخوردار از اهداف احداث این بوستان است.

به گزارش روابط عمومی استانداری کردستان، “اسماعیل زارعی کوشا” عصر امروز جمعه، ۱۹ آبان ماه در آیین بهره‌برداری از پارک چهار هکتاری «لاوان» واقع در محله اسلام‌آباد (تقتقان) در راستای عدالت‌محور کردن خدمات شهری در نقاط مختلف، اظهار کرد: افتتاح این بوستان گامی در راستای افزایش و توسعه سرانه فضای سبز بخصوص در محله‌های کم برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه در راستای عمل به تحقق وعده‌ها برای توسعه مناطق محروم و کم‌برخوردار، پارک چهار هکتاری لاوان با امکانات ورزش‌های محله‌ای با نگاه توسعه‌ای و بدون تبعیض به مناطق مختلف به بهره‌برداری رسید و تقدیم مردم شد.

استاندار کردستان افزود:  با توجه به تراکم بالای جمعیت در این محدوده، توسعه فضای سبز و ایجاد پارک در این منطقه ضروری بود که خادمان مردم در شورا و شهرداری به این مهم جامه عمل پوشاندند.

زارعی کوشا تصریح کرد: توزیع متوازن خدمات در سطح شهر، ایجاد فضایی برای گذراندن اوقات فراغت شهروندان و ارتقای نشاط و سلامتی و مهم‌تر از همه توجه بیشتر به محلات کم برخوردار از اهداف احداث این بوستان است.

وی در ادامه حضور باشکوه مردم در این مراسم را نشانه انسجام، همدلی و وحدت بین مردم و قابل افتخار و احترام برشمرد و باردیگر از میزبانی شایسته و استقبال بی نظیر مردم از کاروان  دولت مردمی قدردانی کرد.

طبق اظهارات استاندار کردستان، همبستگی اجتماعی و انسجام مردم، منجر به ایجاد انگیزه مضاعف خدمتگزاران برای خدمت بیشتر می‌شود.

زارعی کوشا با بیان اینکه
رویکرد اصلی و سیاست مجموعه مدیریت استان در استانداری  و همچنین در شورای شهر، شهرداری و فرمانداری‌ها،
توسعه و پیشرفت استان و توجه ویژه به مناطق کمتر برخوردار است، ادامه داد: افتخار ما تحقق پروژه‌های عمرانی و خدماتی در کمترین زمان ممکن با رویکرد جهاری است.
وی با بیان اینکه در کمتر از ۵ ماه شاهد اجرای چنین پروژه‌ای با این سطح از کیفیت هستیم جای افتخار و قدردانی دارد، از همه مدیران دستگاه‌های مختلف  تقاضا کرد با همت و عزم جدی و جهادی کارها و پروژه‌ها را به سرانجام برسانند.

زارعی کوشا با اشاره به اینکه امروز در استان کردستان برادری و همدلی بر محور خدمت به مردم استوار است، عنوان کرد: هر کسی که به وظیفه خود به درستی عمل نکند یا سعی در ایجاد حاشیه و تخریب وحدت مسوولان و مردم داشته باشد در میان مردم جایگاهی ندارد.

وی با بیان اینکه نگاه دولت سیزدهم به استان کردستان نگاه ویژه‌ای است، گفت: اجرای پروژه‌های نیمه‌تمام که مردم چندین دهه انتظار بهره‌برداری از آنها داشتند نشان از این نگاه ویژه دارد.

استاندار کردستان همچنین اتمام پروژه خط ریلی همدان ـ سنندج در دولت سیزدهم را که در طول دو دهه تنها دو سوم آن انجام شده بود، از مصادیق بارز توجه ویژه دولت سیزدهم به کردستان اعلام کرد.

زارعی کوشا اظهار کرد: با نگاه ویژه دولت مشکل آب شرب سنندج که بوی نامطبوع و بدمزه آن سال ها مردم را رنج می‌داد در کمتر از یک سال حل شد ضمن اینکه شاهد افتتاح ابر پروژه فرودگاه سقز هم در سفر دولت به استان به عنوان مطالبه بیش از ۲۰ ساله مردم کردستان بودیم.

وی  با بیان اینکه روز گذشته دومین پرواز در فرودگاه سقز انجام شد و انشاءالله این مهم استمرار خواهد داشت، گفت: این نشان از نگاه و توجه ویژه شخص رئیس جمهور به کردستان است که باید این فرصت مغتنم و ذی‌قیمت را ارج بنهیم و از آن در مسیر توسعه و پیشرفت همه جانبه استان بهره بگیریم.

استاندار کردستان تصریح کرد: در محضر این جمع بزرگ و باشکوه میثاق دیگر برای ادامه مسیر برای کارهای بزرگ و جهادی در تمام حوزه‌ها خواهیم بست و امیدواریم بتوانیم با تلاش و خدمت هرچه بیشتر زمینه رضایتمندی مردم و توسعه همه جانبه استان را فراهم سازیم.

زارعی کوشا از شورای اسلامی شهر و شهردار و نیز حمایت های فرماندار و معاون عمرانی استاندار تقدیر بعمل آورد.

گفتنی است؛ پارک ۴ هکتاری تفریحی ورزشی لاوان در محله اسلام آباد (تقتقان)، شامل پارکینگ، زمین فوتبال، زمین والیبال،مسیردوچرخه سواری، ست‌ بازی کودکان، نشیمن‌گاه خانواده، پیاده راه و …است.