چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ , ۰۰:۰۰:۴۸
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۱۰/۲ ساعت ۱۵:۵۳
لینک کوتاه مطلب:

نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس:

خدمات دولت سیزدهم در کردستان انکارناپذیر است

نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: خدمات و دستاوردهای دولت سیزدهم در استان کردستان مشهود بوده و انکارناپذیر است.

به گزارش روابط عمومی استانداری کردستان، بهزاد رحیمی، امروز شنبه دوم دی ماه در جلسه بررسی مشکلات شهرستان سقز که با حضور استاندار کردستان در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، ضمن تقدیر از تلاش های استاندار کردستان اظهار کرد: تلاش و همتی که برای پیشرفت کردستان در این دولت شده انکار ناپذیر است.

وی اضافه کرد: مسائل و مشکلاتی که امروز در این جلسه مطرح شد تکمیل کننده دستاوردهای دولت سیزدهم است که مدیران برای برطرف کردن آن نیاز به هماهنگی با سایر دستگاه های اجرایی دارند.

نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اقدامات شاخصی درشهرستان سقز انجام شده است، ادامه داد: با همفکری و هم افزایی، خاطره خدمات دولت در شهرستان های سقز و بانه ملموس تر و ماندگارتر خواهد شد.

رحیمی یکی از رسالت های مسئولان را ایجاد بستری برای افزایش حضور مردم در انتخابات خواند و گفت: اصلی ترین ابزار برای افزایش مشارکت مردم در این رویداد سرنوشت ساز معرفی بیشتر عملکرد دولت و بهره برداری از پروژه های تاثیرگذار و توجه به مطالبات مردمی است.

وی یادآور شد: بی شک عده ای معاند و مخالف دولت در صدد کمرنگ کردن خدمات دولت هستند ولی باید با درایت و صداقت هر آنچه انجام شده به مردم اطلاع رسانی شود.

نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: یکی از دستاوردهای بزرگ دولت سیزدهم درکردستان ایجاد و توسعه حمل و نقل ریلی و هوایی است.

رحیمی ادامه داد: با وجود تیم کاری و مدیریتی که در این استان وجود دارد پیشرفت های برنامه ریزی شده، قابل تحقق و دستیابی است.