چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ , ۰۷:۴۹:۰۸
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۰/۹/۱۹ ساعت ۱۹:۴۹
لینک کوتاه مطلب:

استاندار کردستان:

مطالبات برحق پرستاران را پیگیری می‌کنیم

استاندار کردستان در دیدار با اعضای نظام پرستاری سنندج، مطالبات مطرح شده از سوی پرستاران را برحق عنوان کرد و قول داد در حد توان آنها را پیگیری کند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کردستان؛ دکتر اسماعیل زارعی‌کوشا در این دیدار ضمن تبریک روز پرستار، خاطرنشان کرد: طی ۲ سال گذشته جامعه سلامت درگیر تلاش و زحمت بسیار شدند اما دستاورد معنوی این تلاش‌ها آن بود که مردم بیش از پیش به جایگاه واقعی و ارزشمند شما واقف شدند.

وی در تاکید بر وظیفه‌شناسی جامعه پرستاری اذعان داشت: علیرغم تبعیض‌هایی که در پرداختی‌های پرستاران وجود دارد اما هرگز شاهد تحصن یا ترک خدمت این قشر زحمتکش نبوده‌ایم و این نشان از ویژگی بارز نجابت در میان جامعه پرستاریست.

دکتر زارعی‌کوشا، موارد و مطالبات مطرح شده از سوی اعضای نظام پرستاری را برحق عنوان کرد و گفت: وعده‌های بی‌عمل موجب بی‌اعتمادی می‌شود اما قول می‌دهم این مطالبات را پیگیری کنم.

استاندار کردستان، در خصوص مشکلات مطرح شده در حوزه مدیریت سلامت، اظهار داشت: قطعا مشکلاتی وجود دارد اما مربوط به یک دوره مدیریتی نیست بلکه مربوط به یک فرآیند است و انباشته شده که نیاز به پیگیری دارد.

شایان ذکر است است، اعضای نظام پرستاری سنندج به نمایندگی از جامعه پرستاری استان مطالباتی از جمله پرداخت کارانه معوق ۷ ماهه پرستاران، بخشودگی جرایم رانندگی زمان اجرای طرح محدودیت تردد، همکاری بانک‌ها در پرداخت تسهیلات کم‌بهره به پرستاران، بازنگری در تعرفه‌گذاری و … را مطرح و خواستار پیگیری و حمایت مدیریت ارشد استان شدند.