چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ , ۰۷:۵۱:۱۴
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۰/۹/۲۳ ساعت ۱۴:۲۸
لینک کوتاه مطلب:

حضور استاندار کردستان در گردهمایی رؤسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در کشورهای همسایه

دکتر اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان در گردهمایی رؤسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در کشورهای همسایه که با حضور دکتر احمد وحیدی وزیر کشور و دکتر سعید محمد مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی برگزار شد، حضور یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، زارعی کوشا در این گردهمایی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان را تشریح کرد و آمادگی استان کردستان برای همکاری‌های اقتصادی و فرهنگی را با کشورهای همسایه اعلام کرد.

در این نشست که با حضور ۱۷ نفر از استانداران استان های مرزی کشور برگزار شد، دکتر احمد وحیدی وزیر کشور، دکتر سعید محمد مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی و همچنین رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی، دیدگاه و نقطه نظرات خود در زمینه ارتقای همکاری‌ها با کشورهای همسایه را مطرح کردند.

وزیر کشور با تاکید بر همکاری سفرا و استانداران مرزی برای استفاده از ظرفیت‌ها گفت: روسای نمایندگی‌های کشورمان در کشور‌های همسایه و استانداران مرزی از تمامی ظرفیت‌های موجود در منطقه بهره بگیرند و با طراحی مشترک برای همکاری همه جانبه با کشور‌های همسایه تحرک را افزایش دهند.

دکتر وحیدی ابراز امیدواری کرد: روسای نمایندگی‌های کشورمان و استانداران مرزی از تمامی ظرفیت‌های موجود در منطقه بهره بگیرند و با طراحی مشترک برای همکاری همه جانبه با کشور‌های همسایه تحرک را افزایش دهند.