سه شنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۳ , ۱۲:۱۶:۵۹
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۲/۲۰ ساعت ۱۷:۲۲
لینک کوتاه مطلب:

معاون پارلمانی رئیس جمهور با حضور در بیجار خبر داد:

سرمایه گذاری ۱۵۰ میلیون یورویی در مجتمع فولاد بیجار در حال اجرا است

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: سرمایه‌گذاری عظیمی با ۱۵۰ میلیون یورو در طرح مجتمع فولاد شهرستان بیجار در حال اجرا بوده که این مهم نوید تحقق توسعه صنعتی کردستان است

 

به گزارش روابط عمومی استانداری کردستان، “سیدمحمد حسینی”روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه در بازدید از مجتمع فولاد کردستان واقع در شهرستان بیجار، اظهار داشت: طرح مجتمع فولاد کردستان از شهریور ۱۴۰۰ در شهرستان بیجار آغاز شد و امروز شاهد پیشرفت مطلوب آن هستیم.

معاون پارلمانی رئیس جمهور افزود: طرح‌های نیمه تمام تاثیرگذاری در توسعه کردستان در حال تکمیل است و در آینده توسط رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد.

حسینی تصریح کرد: سرمایه گذاری عظیمی با ۱۵۰ میلیون یورو در طرح مجتمع فولاد بیجار در حال انجام است و اجرای این مجموعه اشتغالزایی مطلوبی به دنبال خواهد داشت.

وی با بیان اینکه کردستان دارای ظرفیت های زیادی است گفت: باید در هر کدام از شهرستان‌های کردستان یک پروژه مهم اقتصادی تعریف شود چرا که این استان برای حفظ امنیت کشور تلاش زیادی کرده و شایسته توسعه و پیشرفت است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به اینکه ۴۸ پروژه پیشران و ارز آور در کشور اجرا شده که بیشتر در حوزه صنعت است، اضافه کرد: کشور ما همواره مورد تهدید است و ما باید در حوزه تولید بسیار قوی عمل کنیم تا بتوانیم شاهد پیشرفت روز افزون کشور باشیم.