سه شنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۳ , ۱۳:۰۶:۴۰
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۴/۸ ساعت ۱۰:۰۷
لینک کوتاه مطلب:

در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری؛

استاندار کردستان رای خود را به صندوق انداخت / مشارکت حداکثری در انتخابات می‌تواند زمینه رشد و تعالی استان را مهیا کند

استاندار کردستان با حضور در شعبه اخذ رای، رای خود را به صندوق انداخت و مردم را به حضور حماسی در این دوره از انتخابات در راستای دستیابی به رشد و توسعه افزون برای استان، دعوت کرد.

 

به گزارش روابط عمومی استانداری کردستان، “اسماعیل زارعی کوشا” صبح امروز هشتم تیدماه در اولین ساعات شروع رای گیری در شعبه اخذ رای در مسجد جامع سنندج حاضر شد و رای خود را به صندوق انداخت.

وی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در اولین دقایق امروز از ساعت ۸ صبح همه شعب اخذ رای آماده حضور مردم هستند و با آمادگی‌ لازم شرایط ویژه برای برگزاری انتخابات به صورت کامل و صد درصدی فراهم است.

استاندار کردستان اعلام کرد: یک رصد کامل و لحظه ای از طریق سامانه جامع داریم و جزو استان‌هایی بودیم که اتصال همه شعب خیلی سریع برقرار شد و آماده اخذ رای شدند.

زارعی کوشا اضافه کرد: در حال حاضر، همه شعب اخذ رای یعنی هزار و ۲۹۶ شعبه در حال  اخذ رای هستند و هیچ مشکلی از حیث ارتباطی و جهت‌های مختلف نداریم.

وی اظهار امیدواری کرد انتخاباتی پرشور و حماسی را شاهد باشیم و باز هم از مردم استان دعوت می کنم برای اینکه امکان رایزنی، پیگیری، توسعه و پیشرفت بیشتر را برای استان فراهم کنند، امروز در پای صندوق‌های اخذ رای حضور داشته باشند که کردستان بتواند مسیر پیشرفت خود را با تعالی، سرعت و قدرت بیشتر طی کند.

استاندار کردستان از حضور ۲۵ هزار نفر عوامل اجرایی و انتظامی در این دوره از انتخابات در استان خبر داد و گفت: هزار و ۲۹۶ شعبه اخذ رای شامل ۶۸۴ شعبه ثابت و مابقی سیار در سطح استان کردستان مستقر شده و آماده دریافت رای از سوی مردم است.