یکشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ , ۱۵:۴۶:۱۳
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۵/۲۵ ساعت ۱۳:۳۳
لینک کوتاه مطلب:

معاون استاندار کردستان:

افتتاح کارخانه تولید شمش طلای سقز در سال آینده / اهمال کاری دستگاه‌های اجرایی باعث دلسردی سرمایه‌گذران می‌شود

معاون امور اقتصادی استاندار کردستان از اتمام ابنیه و ساختمان‌های مربوط به استحصال کارخانه طلا سقز خبر داد و گفت: تا پایان سال جاری عملیات اجرایی معدن طلای سقز به اتمام خواهد رسید و سال آینده نیز تولید شمش در کارخانه طلای این شهرستان انجام می‌شود.

 

به گزارش روابط‌ عمومی استانداری کردستان، “علی نوری” شامگاه روز چهارشنبه در پنجاه‌ و هشتمین نشست شورای گفت‌‌وگوی دولت و بخش خصوصی کردستان که با محوریت بررسی مسائل و مشکلات فعالین اقتصادی شهرستان بانه، به ریاست استاندار کردستان در محل سالن جلسات سازمان امور اقتصادی و دارایی استان برگزار شد، اظهار داشت: مشکلات واحد‌های تولیدی در شهرک صنعتی بانه احصا و پیگیری‌های لازم جهت رفع این نواقص انجام شده است.

 

وی از عدم همکاری دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط جهت رفع مشکلات واحدهای تولیدی استان انتقاد کرد و گفت: نبود هماهنگی لازم بین دستگاه‌های ذی‌ربط و اهمال‌کاری آنان باعث دلسرد شدن سرمایه‌گذاران در استان می‌شود که لازم است این موضوع به صورت جدی بررسی شود.

 

معاون اقتصادی استاندار کردستان خاطر‌ نشان کرد: در چند روز گذشته نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی در بانه برگزار شد که بجز شرکت شهرک‌ها، هیچ کدام از دستگاه‌های اجرایی حضور پیدا نکردند، لذا باید طی دستوری بر انجام وظایف هریک از ادارات مربوطه در وقت مقرر، تاکید شود.

 

نوری با تاکید بر اینکه دستورکار و مصوبات جلسات باید قبل از برگزاری جلسه به صورت تخصصی مورد بررسی قرار گیرد، اظهار کرد: لازم بود که در این جلسه مشکلات کارخانجات لوازم خانگی بانه به عنوان دستورکار مطرح و پیگیری شود.

 

وی در بخش دیگر سخنان خود از اتمام ابنیه و ساختمان‌های مربوط به استحصال کارخانه طلا سقز خبر داد و گفت: تا پایان سال جاری عملیات اجرایی در معدن طلای سقز به اتمام خواهد رسید و سال آینده نیز تولید شمش در کارخانه طلای این شهرستان انجام می‌شود.