چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ , ۱۲:۰۸:۲۳
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۰/۱۰/۱۴ ساعت ۱۸:۲۹
لینک کوتاه مطلب:

استاندار کردستان در کارگروه تنظیم بازار؛

نظارت بر بازار و مقابله با هر نوع تخلف با جدیت دنبال شود

استاندار کردستان گفت: نظارت بر بازار و مبارزه و با گران‌فروشی باید با عزم راسخ و جدیت هرچه تمام‌تر از سوی سازمان‌های مسئول در استان انجام شود.

به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، دکتر  اسماعیل  زارعی  کوشا در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان کردستان که با حضور فرمانداران شهرستان‌های تابعه به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت: دولت سیزدهم به دنبال اصلاح برخی از ساختارهای اقتصادی است و به همین دلیل همه باید در این مسیر مشارکت و همکاری خوبی داشته باشند.

زارعی کوشا عنوان کرد: نظارت جدی و کامل بر بازار در هر شرایطی یکی از اولویت‌های مهم در کردستان است و در این راه باید از همه ظرفیت‌های موجود در استان استفاده کرد.

وی یادآور شد: برای تشدید نظارت و بازرسی‌ها از سطح بازار باید تمامی دستگاه‌های مربوطه امکانات خود را بسیج و در اختیار این طرح قرار دهند و همه مسئولیت‌ها و اقدامات متوجه سازمان جهاد کشاورزی و سازمان صمت نباشد.

استاندار کردستان با تاکید بر اینکه در نظارت و بازرسی‌ها باید شان اصناف رعایت و حفظ شود، افزود: نوع بازرسی‌ها نباید در بازار ایجاد التهاب کند بلکه این امر باید منجر به آرامش بخشی به بازار شود و با نظارت مستمر و جدی دست سودجویان از بازار قطع شود.

زارعی ‌کوشا در ادامه از فرمانداران شهرستان‌های تابعه خواست جلسات کارگروه تنظیم بازار را  شخصا و به صورت منظم و مستمر برای حفظ ثبات در بازار برگزار کنند.