چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ , ۱۱:۵۷:۰۹
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۰/۱۰/۱۶ ساعت ۱۷:۵۲
لینک کوتاه مطلب:

استاندار کردستان در مراسم تشیع شهدا در سنندج؛

خدمت و کار شبانه‌روزی ادامه راه شهداست/ شهیدان سند مظلومیت مردم کردستان

استاندار کردستان بر خدمت بی‌منت به مردم این استان تاکید کرد و گفت: با کار و تلاش شبانه‌روزی راه پرافتخار و تابناک شهدا را ادامه خواهیم داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، دکتر اسماعیل زارعی کوشا در مراسم تشیع شهید گمنام و پیکر شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس توفیق احمدی در جمع پرشور مردم سنندج و در صحن مسجد جامع این شهر ضمن ادای احترام به مقام والای شهدای کردستان که جان خود را فدای اسلام و انقلاب کردند، گفت: امروز فضای کردستان و شهر سنندج آکنده از عطر و بوی شهدا شده است و این افتخار بزرگی برای مردم این دیار است.

وی با بیان اینکه امروز، روز تجدید میثاق با آرمان و خون شهدا است، افزود: ما با تمام وجود راه تابناک و پر افتخار شهدا را ادامه می‌دهیم و این امر با کار و تلاش شبانه‌روزی و خدمت صادقانه به مردم محقق خواهد شد.

زارعی کوشا عنوان کرد: فریب خورده‌گان و کسانی که داعیه دفاع از حقوق مردم کُرد را داشتند بدانند که این شهیدان سند مظلومیت مردم کردستان و سند رسوایی آنان و شعارهای دروغین‌شان هستند.
استاندار کردستان افزود: مردم آگاه و شجاع کردستان تا به امروز اثبات کرده‌اند که با بصیرت اجازه هیچ‌گونه تفرقه افکنی به دشمنان و مزدوران را نخواهند داد و با هوشیاری هر چه تمام‌تر راه شهدا را ادامه خواهند داد.

زارعی‌کوشا با بیان اينکه مسئولان و مدیران خادمان مردم هستند و برای بهبود وضعیت آنان با کار و تلاش شب و روز را نخواهیم شناخت، ادامه داد: ما خود را خدمتگذار مردم کردستان می‌دانیم و در عمل نیز این را ثابت خواهیم کرد.

مراسم تشیع پیکر پاک شهید گمنام و شهید تازه تفحص شده توفیق احمدی، با حضور استاندار کردستان، مدیران، جمعی از مردم شهید پرور شهر سنندج و روحانیون و فرماندهان نظامی و انتظامی برگزار شد.
پیکر شهید گمنام در محوطه صدا و سیمای مرکز کردستان و پیکر شهید تازه تفحص شده توفیق احمدی برای خاکسپاری به شهرستان سقز منتقل شد.