چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ , ۱۸:۰۲:۲۳
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ ساعت ۱۸:۴۴
لینک کوتاه مطلب:

نشست صمیمی استاندار کردستان با همکاران شاغل در استانداری

دکتر اسماعیل زارعی کوشا در راستای گرامیداشت سالروز میلاد امام علی (ع) و روز پدر در نشست صمیمی با کارکنان استانداری کردستان حضور یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، نشست صمیمی دکتر استاندار کردستان با همکاران استانداری در راستای گرامیداشت میلاد امام علی (ع) و روز پدر در سنندج برگزار شد.
در جریان برگزاری این نشست که با حضور کارکنان استانداری کردستان، مدیران کل ستادی و معاونین استاندار برگزار شد، با اهداء لوح تبریک و هدیه نقدی از تلاش های کارکنان استانداری هم تجلیل به عمل آمد.
دکتر زارعی کوشا با تبریک ولادت حضرت علی(ع) و روز مرد به مجموعه همکاران شاغل در استانداری کردستان، گفت:‌ ارتقاء جایگاه و افزایش سطح معیشت همکاران مورد توجه قرار خواهد گرفت.
وی ابراز امیدواری کرد با تلاش و کار جهادی همکاران بتوانیم مسئولیت و تعهد خود را در قبال مردم شریف استان به بهترین نحو ممکن انجام دهیم.

در ابتدای این مراسم، عبدالله رشیدی پور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان نیز در سخنان ضمن تبریک روز پدر و میلاد امام علی (ع)، اظهار کرد: تلاش در راستای کمک به همکاران شاغل در استانداری همواره یکی از مسائل مورد تاکید استاندار کردستان بوده است.
وی اظهار کرد: برگزاری نشست های این چنین با استاندار محترم کردستان بهترین فرصت در راستای قدردانی از تلاش های همکاران و بهترین فرصت برای شنیدن نقطه نظرات دوستان است.
در این مراسم و به مناسبت میلاد حضرت علی(ع) و روز پدر با اهداء لوح سپاس و هدیه نقدی از ۹ نفر از فرزندان شاهد و شاغل در استانداری کردستان تقدیر شد.