چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ , ۱۹:۵۱:۳۳
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۰/۱۲/۱ ساعت ۱۸:۰۵
لینک کوتاه مطلب:

سازمان تبلیغات اسلامی جزو نهادهای پیشگام در اجرای بیانیه گام دوم انقلاب است

استاندار کردستان سازمان تبلیغات اسلامی را جزو نهادهای پیشگام در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب دانست و بر حمایت از این نهاد تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کردستان؛ دکتر اسماعیل زارعی‌کوشا در دیدار با رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور، ضمن تاکید بر تقویت فعالیت‌های فرهنگی و دینی در کردستان، گفت: تلاش در این راستا یکی از اولویت‌های دولت به شمار می‌رود.
وی با اشاره به علاقه و پیوند مردم و علمای استان با انقلاب و نظام، اظهار داشت: نسلی که حضرت امام (ره) و جنگ را دیده‌اند محکم هستند ولی باید به فکر حفظ نسل جوان باشیم.
وی بیان کرد: حمایت از روحانیون شیعه و سنی در استان کردستان با حمایت از مدارس علوم دینی و حوزه‌های علمیه یکی از نیازهای لازم و ضروری است.
دکتر زارعی کوشا از آمادگی استان برای کمک به فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی خبر داد و گفت: در این راستا سعی می‌کنیم که در حد توان از فعالیت های فرهنگی، دینی و تبلیغی حمایت کنیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان نیز در این نشست، گفت: با استناد به فرمایشات مقام معظم رهبری، کردستان استانی فرهنگی و به همین دلیل باید در این راستا زمینه برای ارتقاء استعدادهای استان را فراهم کنیم.
مهدی رمضانی افزود: مردم این استان بسیار فهیم، متمدن، با سابقه تاریخی بسیار قوی و ریشه‌دار هستند و تعصب و مهر و محبت نسبت به اهل بیت، در بین مردم مشهود است.
در این نشست رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور، حجت الاسلام رازیانی را به عنوان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان معرفی کرد و از خدمات حجت الاسلام حاتمیان تقدیر کرد.