چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ , ۱۹:۵۵:۵۰
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۰/۱۲/۴ ساعت ۰۲:۳۶
لینک کوتاه مطلب:

برای خدمت به مردم هیچ مانعی وجود ندارد

معاون اشتغال و توسعه کارآفرینی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی، در سنندج گفت: برای خدمت به مردم هیچ مانعی معنی ندارد و هیچ بهانه‌ای پذیرفتنی نیست.

 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کردستان؛ محمود کریمی‌بیرانوند در مراسم تقدیر و معارفه مدیران حوزه وزارت کار در استان کردستان، با یادآوری اینکه وزارتخانه تعاون کار و رفاه اجتماعی از سوی وزیر، وزارت مردم نامیده شده است، اظهار داشت: برای خدمت به مردم هیچ مانعی معنی ندارد و هیچ بهانه‌ای پذیرفتنی نیست چرا که قطعاً برای برداشتن هر مانعی راه‌حلی وجود دارد.

وی در این مراسم با استناد به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص بازخواست از مسؤولان در روز قیامت، پذیرش مسؤولیت را مستلزم پاسخگویی در قبال حق‌الناس عنوان کرد و افزود: از سوی دیگر خدمت به خلق بالاترین عبادت‌هاست و تنها عنصری که موجب پذیرش مسؤولیت در دولت اسلامی می‌شود، احساس تکلیف است.

کریمی بیرانوند با یادآوری اینکه شعار دولت سیزدهم “تحول” است، خاطرنشان کرد: تحول یعنی نوآفرینی و انجام کارهایی که مردم گمان می‌کنند نمی‌شود.

در از پایان برهان صلوانی مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی، سیدجمیل احمدی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای و جبار احمدپور رییس صندوق بیمه روستاییان، کشاورزان و عشایر تقدیر و فرزاد پیشکاری، فردین وکیلی و احمد توانا به عنوان مدیران جدید این ادارات معرفی شدند.