چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ , ۲۰:۰۵:۵۷
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ ساعت ۲۱:۵۲
لینک کوتاه مطلب:

بهبود معیشت و رفتار متواضعانه مسئولان مایه دلگرمی مردم است

امام جمعه پاوه بهبود معیشت و رفتار متواضعانه مسئولان با مردم را مایه دلگرمی و افزایش حمایت آنان از نظام و انقلاب عنوان کرد‌.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، ماموستا ملا قادر قادری در دیدار با استاندار کردستان به وجود مشکلات در جامعه اشاره کرد و گفت: مردم مناطق کردنشین با تنگناها و سختی‌های زیادی مواجه هستند، اما تغییر و بهبود وضعیت معیشتی و رفتار با اخلاص و متواضعانه مسئولان و مدیران می تواند تا حدود زیادی فضا را بهتر نموده و مایه دلگرمی و امیدواری مردم باشد.
وی با بیان اینکه سطح توقعات مردم از دولت سیزدهم بالاست و مدیران این دولت باید تلاش و همت مضاعف را در دستور کار خود قرار دهند، افزود: لازم است همه نیروهای انقلابی و روحانیون استاندار جوان و انقلابی کردستان را مورد حمایت قرار دهند تا در آینده نزدیک شاهد تغییر در زندگی مردم باشیم.
ماموستا قادری اقدامات انجام گرفته در چند ماه اخیر را نوید بخش روزهای بهتر برای استان فرهنگی کردستان برشمرد و اظهار کرد: آغاز عملیات اجرایی منطقه آزاد بانه – مریوان اقدامی مهم و حایز اهمیت برای آینده استان است و جا دارد در خصوص آن به صورت وسیع اطلاع رسانی صورت گیرد.