چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ , ۲۲:۰۳:۲۰
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ ساعت ۱۶:۳۸
لینک کوتاه مطلب:

استاندار کردستان شخصیتی مخلص و متعهد است

امام جمعه پاوه در گفتگوی تلفنی با ریاست محترم جمهوری عنوان کرد با توجه به اینکه مدت زیادی از حضور دکتر زارعی کوشا در سمت استاندار کردستان نمی گذرد، اما وی را شخصیتی مخلص و متعهد می‌دانم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، رئیس جمهور کشورمان در تماس تلفنی با ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه پاوه در خصوص مسائل روز و وضعیت دو استان کردستان وکرمانشاه با وی صحبت کرد.
آیت الله دکتر رئیسی در این گفتگو ماموستا قادری را از علما شریف منطقه عنوان کرد و گفت: جنابعالی را اهل خیرخواهی و دعوت به صواب می‌دانم به شما این حق را می‌دهم موارد لازم را در خصوص مسائل مختلف به استانداران ما توصیه نموده و انتظار دارم مطالبی را که در مسیر خدمت شایسته‌تر به مردم لازم می‌دانید به آنها یادآوری کنید.
وی اضافه کرد: تجربیات شما سرمایه‌ای ارزشمند برای کارگزاران دولت است و نمایندگان عالی دولت باید از این تجربیات در مسیر خدمت به مردم بهره ببرند.
امام جمعه پاوه نیز در این گفتگوی تلفنی ضمن ابراز خرسندی از محبت و بزرگواری های دکتر رئیسی گفت: سفری دو روزه به استان کردستان داشتم و با بزرگان استان از جمله نماینده محترم ولی فقیه و استاندار کردستان دیدار داشتم، ضمن اینکه خوشحال خواهم شد بتوانم قدمی در راه موفقیت دولت سیزدهم بردارم.
ماموستا ملا قادر قادری به دیدار خود با استاندار جوان و انقلابی کردستان اشاره کرد و اظهار داشت: با اینکه زمان زیادی از حضور استاندار کردستان در این سمت نمی گذرد، اما ایشان جوان مخلص و متعهدی است و از همه دوستان خودم در استان درخواست کرده‌ام در انجام وظایف محوله و خدمت به مردم یاریگر استاندار کردستان باشند، چرا که اعتقاد دارم حمایت از استاندار کردستان، حمایت از برنامه‌های دولت و شخص رئیس جمهور است.
وی خطاب به رئیس جمهور گفت:  در رابطه با مشکلات دو  استان کرمانشاه و  کردستان و نیز در هر جای دیگر که نیاز بدانم به عنوان برادری کوچک و خدمتگزار مردم ،متعهدانه به مجموعه دولت کمک خواهم کرد.
ماموستا قادری با بیان اینکه دولت سیزدهم وارث انبوهی از مشکلات است، گفت:دولت سیزدهم  در سایه الطاف الهی تا امروز دولتی عمل‌گرا بوده و شخص جنابعالی مخلصانه و صادقانه برای حل مشکلات در میدان عمل حضور پیدا کرده‌اید.