چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ , ۲۲:۰۰:۵۷
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ ساعت ۱۸:۲۴
لینک کوتاه مطلب:

ارتباط بی‌واسطه با مردم اولویت اصلی مدیریت ارشد کردستان است

مشاور و مدیرکل حوزه استاندار کردستان عنوان کرد که مدیریت ارشد استان بر گفتگو و ارتباط بی واسطه با مردم تاکید ویژه دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، دکتر علیرضا خزایی در حاشیه پاسخگویی به تلفن‌های مردمی از طریق سامانه سامد استانداری به تغییر رویکرد دولت سیزدهم در ارتباط با اقشار مختلف مردم، گفت: دکتر زارعی کوشا استاندار کردستان، همواره بر ارتباط نزدیک و صمیمی با مردم تاکید دارند و به این منظور سامانه‌های ارتباطات تلفنی و پیامکی برقرار شده است.
وی با بیان اینکه شماره تماس ۱۱۱ از قبل طراحی و مدیران بصورت مستقیم پاسخگوی درخواست های مردمی بودند، گفت: این سامانه تلفنی همچنان برقرار است و علاوه بر آن سیستم پیامکی به شماره ۳۰۰۰۰۱۸۸۲ نیز برای ثبت درخواست های مردم راه اندازی شده که ملاقات های مردمی استاندار محترم نیز از طریق سامانه هماهنگی می‌شود.
خزائی به اهمیت ارتباط بی واسطه با مردم نیز اشاره کرد و افزود: ارتباط مستقیم مسئولین با مردم می‌تواند علاوه بر تسریع در رفع مشکلات به همدلی و افزایش اعتماد مردم به ادارات و سازمان‌ها کمک کند.
مشاور و مدیرکل حوزه استاندار از مردم درخواست کرد نسبت به پیگیری مشکلات خود جدی باشند و مدیران دولت نیز موظف هستند به درخواست‌های مردمی پاسخ‌های قانع کننده ارائه کنند.

دکتر خزایی امروز سه شنبه و به مدت دو ساعت و در قالب برنامه های ارتباط مردم و مدیران از طریق سامانه سامد پاسخگوی سوالات اقشار مختلف مردم بود.