چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ , ۰۹:۴۹:۵۳
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۰/۱۲/۲۱ ساعت ۱۹:۴۲
لینک کوتاه مطلب:

سرپرست فرماندار شهرستان بیجار معرفی شد

با برگزاری مراسمی، احمدرضا قاسمی به عنوان سرپرست فرمانداری جدید شهرستان بیجار معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان؛ «احمدرضا قاسمی» روز شنبه در مراسمی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان بیجار معرفی شد و جای علی اکبر ورمقانی را گرفت.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در این آیین اظهار داشت: همه مسئولین با هر نوع گرایش سیاسی زیر چتر انقلاب اسلامی هستند و خدمت به مردم هیچ مرزی نمی شناسد.
مهدی رمضانی افزود: نظام اسلامی خدمات زیادی را در منطقه انجام داده است و به همین دلیل در دولت جدید باید حجم این خدمت رسانی افزایش یابد.
وی با اشاره به اینکه هدف گام دوم انقلاب اسلامی ایران خدمت صادقانه با همه توان به مردم است، گفت: در گام دوم، مدیریت نوین در کشور جاری و ساری می شود و به همین دلیل باید مدیران و مسئولان با جدیت و تلاش بیشتری خدمت رسانی به مردم را دنبال کنند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان تاکید کرد: از فرماندار جدید شهرستان بیجار برنامه ریزی دقیق و حساب شده بر اساس واقعیت ها را خواستاریم چرا که مدیریت در این شهرستان نیازمند مدیریت قوی و با برنامه است.
وی افزود: تشکیل کارگروه های تخصصی باید توسط فرماندار جدید در دستور کار قرار گیرد و از همه ظرفیت های در اختیار برای کمک به توسعه شهرستان بهره برداری شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با اشاره به اینکه بر عملکرد مدیریت شهرستان ها باید نظارت وجود داشته باشد، گفت: روی کار آمدن یک نیروی بومی می تواند در رفع موانع و مشکلات شهرستان بیشتر موثر واقع شود.
پیش از این علی اکبر ورمقانی به مدت ۴۷ ماه فرماندار شهرستان بیجار بود.
احمد رضا قاسمی ۲۴ امین فرماندار شهرستان بیجار پس از پیروزی انقلاب اسلامی است.