چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ , ۲۳:۵۹:۵۸
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ ساعت ۱۷:۳۶
لینک کوتاه مطلب:

نهادهای انقلابی ظرفیت‌های خود را در اختیار توسعه استان قرار دهند

استاندار کردستان گفت: استفاده از ظرفیت‌های مناسب نهادهای انقلابی مانند ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و بنیاد مستضعفان بهترین فرصت برای توسعه استان است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کردستان؛ دکتر اسماعیل زارعی‌کوشا در آیین تجلیل از فعالان عرصه احسان و نیکوکاری، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و از تلاش‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) بویژه طی ۲ سال اخیر و برگزاری رزمایش‌های همدلی و احسان، قدردانی کرد.
وی در این همایش که به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برگزار شد، اظهار داشت: ستاد اجرایی ظرفیت‌های خوبی دارد و با مدیریت خوبی که در سال‌های اخیر داشته، در سراسر کشور خدمات بسیار خوبی ارائه کرده است.
زارعی کوشا با یادآوری اینکه نهادهای انقلابی از جمله ستاد اجرایی و بنیاد مستضعفان هم نگاه خوبی به استان دارند و هم از ظرفیت‌های خوبی برخوردار هستند، تاکید کرد: استفاده از ظرفیت‌های مناسب این نهادها در سرمایه‌گذاری‌های بزرگ، می‌تواند موجب توسعه استان شود.
استاندار کردستان همچنین به اهتمام وزارت کار برای سرمایه‌گذاری هلدینگ‌های زیرمجموعه این وزارتخانه در استان اشاره کرد و تحقق این مهم را موجب توسعه اشتغال، توانمندی تولید و رشد خدمات در کردستان دانست.
وی افزود: ایجاد اشتغال و افزایش تولید موجب بهبود معیشت، رفاه و آسایش مردم کردستان که حق بزرگی بر گردن ما و کشور دارند، می‌شود.
زارعی کوشا در پایان ابراز امیدواری کرد، همکاری میان دستگاه‌های اجرایی و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) موجب خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به مردم استان شود.
در این مراسم از گروه های جهادی برتر استان در زمینه توزیع کمک های مومنانه تقدیر و تجلیل به عمل آمد.