چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ , ۱۲:۰۸:۲۳
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ ساعت ۰۰:۱۴
لینک کوتاه مطلب:

مبارزه با قاچاق کالا ضامن رونق تولیدات داخلی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر تقویت تولید داخلی و مبارزه با قاچاق، گفت: مبارزه با قاچاق کالا زمینه ساز رونق تولید داخلی است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کردستان؛ مهدی رمضانی در جلسه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر تقویت تولید داخلی و مبارزه با قاچاق، گفت: باید با مبارزه جدی، قاچاق را از سر مسیر اقتصاد برداریم و‌ زمینه را برای اقتصاد درونزا و مولد فراهم کنیم.
وی ضمن تاکید بر توجه به اقدامات و فعالیت های عملیاتی در راستای مبارزه با قاچاق کالا از سوی سازمان های مسئول، افزود: در جلسات ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز فقط بیان مشکلات مهم نیست بلکه ارائه راه‌حل مهم است.
رمضانی عنوان کرد: هدف راهبردی ما در سال ۱۴۰۱ باید تحقق فرمایشات رهبری در مبارزه با قاچاق و رونق تولید داخلی باشد و مدیران باید احساس مسؤولیت کنند و در اینن زمینه پاسخگو باشند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یادآور شد: باید بر اصلاح سیاست‌های مبارزه با قاچاق کالا حمیت داشته باشیم اما مبارزه ضرورتاً یک نگاه تک بعدی نیست بلکه همه جوانب باید مدنظر باشد.
وی در پایان ضمن تاکید بر هماهنگی و تعامل بهتر بین ادارات و سازمان های مسئول در راستای مبارزه با قاچاق کالا، یادآور شد: تعامل و همکاری در این راستا یکی از نیازهای لازم و ضروری است و باید این مهم در سال آینده مورد توجه جدی قرار گیرد.