پنج شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۳ , ۰۲:۰۰:۲۷
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۱/۴ ساعت ۱۵:۴۵
لینک کوتاه مطلب:

مردم کردستان نسبت به عملکرد تیم جدید مدیریتی استان امیدوار هستند

امام جمعه مریوان ضمن اشاره به اقدامات خوب استاندار کردستان در بخش‌های مختلف، گفت: مردم کردستان نسبت به عملکرد تیم مدیریتی جدید استان امیدوار هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، ماموستا شیرزادی امام جمعه مریوان در دیدار با عبدالله رشیدی‌پور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان اظهار کرد: دکتر زارعی کوشا استاندار کردستان یکی از مدیران جهادی و تلاشگر در کشور است و خوشبختانه از زمان حضور در استان اقدامات خوبی را انجام داده است.
وی ادامه داد: تیم مدیریتی جدید استان در راس آن استاندار جوان و پرتلاش استان مصمم به رفع مشکلات مردم شهرستان مریوان در زمینه گرانی، بیکاری و ساماندهی مرزهای کولبری است و خوشبختانه اقدامات خوبی در این مدت زمان اندک صورت گرفته است.
امام جمعه مریوان ضمن تشکر و قدردانی از پیام دکتر زارعی کوشا استاندار کردستان، بیان کرد: من به عنوان امام جمعه مریوان آمادگی خود را در زمینه‌های مختلف جهت کمک به مسولین استان در راس آن جناب آقای استانداربرای رفع مشکلات شهرستان و استان اعلام می‌کنم.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان نیز در این دیدار، ضمن تبریک سال نو به امام جمعه مریوان و ابلاغ پیام تبریک استاندار کردستان به وی، اظهار کرد: نام گذاری سال ۱۴۰۱ ازسوی مقام معظم رهبری بعنوان تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرین، برای عملیاتی کردن شعار سال همت و تلاش همه جانبه تمامی مدیران دستگاههای اجرایی ضروری است.
عبدالله رشیدی پور نقش روحانیون و امامان جمعه در کمک فکری به مدیران و مسولین در پیشبرد برنامه های راهبردی استان را راهگشا عنوان کرد.
وی گفت: امام جمعه محترم مریوان با توجه به سابقه طولانی و مثبتی که در امامت نماز جمعه مردم شریف مریوان دارند به مشکلات شهرستان و راههای رفع آن دارای نظرات کارشناسی مثبتی هستند و انتظار می رود تیم جدید را درسطح استان و شهرستان برای تحقق شعارسال وب رنامه های دولت آقای دکتررئیسی یاری نمایند.