پنج شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۳ , ۰۲:۰۱:۳۱
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۱/۵ ساعت ۱۹:۵۴
لینک کوتاه مطلب:

لزوم تلاش جمعی برای موفقیت برنامه‌های دولت سیزدهم در کشور/توجه به معیشت مردم در اولویت قرار گیرد

امام جمعه پاوه با اشاره به اقدامات خوب دولت سیزدهم در کشور، گفت: همه باید تلاش کنیم تا برنامه دکتر رئیسی به خوبی و با موفقیت اجرایی شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، دکتر اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان با حاج ماموستا قادری امام جمعه پاوه دیدار کرد.
حاج ماموستا ملا قادر قادری در این دیدار ضمن خوش آمدگویی و تبریک سال نو به استاندار محترم و همراهان وی، اظهار کرد: ارتباط ما با شهرهای مختلف استان کردستان ارتباطی دوستانه است، لذا خود را جدای از استان کردستان نمی دانیم.
وی ادامه داد: ما در بسیاری از جهات در مذهب و فرهنگ با استان کردستان اشتراک داریم و همه باید تلاش کنیم که مجموعه دولت جناب آقای دکتر رئیسی در اجرای برنامه های خود موفق باشند.
امام جمعه پاوه افزود: مردم شریف کردستان در راه پیروزی انقلاب اسلامی شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرده اند و دلسوزان این قوم انتظار دارند از یک سو خط و مسیر شهداء فراموش نشود و از سوی دیگر معیشت و زندگی مردم مورد توجه جدی باشد.
حاج ماموستا قادری لزوم توجه جدی به کارهای فرهنگی را یادآورد شد و افزود: در زمان جنگ تحمیلی بدلیل داشتن فرماندهی واحد توانستیم در یک جنگ نابرابر، قاطعانه پیروز شویم، اما امروز در حوزه فرهنگی و در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن، بدلیل نبودن وحدت رویه و فقدان رهبری واحد مشکل داریم.
در این دیدار استاندار کردستان نیز ضمن تبریک سال نو و  اظهار خوشحالی از دیدار با امام جمعه پاوه، افزود: حضور جنابعالی برای ما بعنوان یک پشتوانه معنوی و مردمی مایه دلگرمی است.
وی افزود : وجود جنابعالی هم برای ما و هم برای مردم مغتنم است، همین که بعد از ۴۰ سال روز به روز محبوبیت جنابعالی در میان مردم افزایش یافته است توفیقی الهی است و از سوی دیگر حضرتعالی بعنوان پایگاهی قابل اتکا در منطقه هستید که صادقانه همراه و همگام نظام‌اسلامی و مردم عزیز بوده اید.
استاندار کردستان ضمن ارائه گزارشی از فعالیتهای انجام گرفته در مدت حضورشان در استان کردستان، افزود: مردم به حق انتظار بهبود وضعیت خویش را از دولت جدید دارند و همه تلاش بنده و مجموعه دولت در کرستان رفع دغدغه های مردم فهیم کردستان است.
در این دیدار عبدالله رشیدی پور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان و دکتر خزایی مدیرکل حوزه استانداری نیز حضور داشتند.