پنج شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۳ , ۰۱:۴۷:۴۳
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۱/۷ ساعت ۰۰:۳۸
لینک کوتاه مطلب:

دیدار نوروزی استاندار و مدیران همزمان با شورای اداری استان انجام می‌شود

مشاور و مدیرکل حوزه استاندار کردستان گفت: بنا به دستور استاندار محترم به منظور صرفه جویی در زمان و پرهیز از ایجاد وقفه در خدمت رسانی به مردم شریف استان دیدار نوروزی مدیران دستگاه‌های اجرایی همزمان با برگزاری اولین جلسه شورای اداری انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، دکتر علیرضا خزائی ضمن تبریک آغاز سال نو و فرا رسیدن ماه نزول قرآن به عموم مردم استان و مدیران ادارات، نهادها و سازمان‌های دولتی افزود: هر ساله و بعد از اتمام تعطیلات رسمی عید نوروز مدیران بخشی از زمان کاری خود را برای تبریک به دیگر مدیران ادارات اختصاص می دهند که این امر ممکن است باعث ایجاد وقفه در خدمت رسانی و پاسخگویی به مردم شریف استان شود.
وی افزود: جهت استفاده حداکثری از زمان و تسریع در خدمت رسانی به مردم و بنابر تاکید استاندار محترم از مدیران محترم می خواهیم دیدارهای مرسوم را به زمان مشخص شده در دعوتنامه جلسه شورای اداری که توسط معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ابلاغ شده است، موکول نمایند.
خزائی اضافه کرد: اولین جلسه شورای اداری استان در سال ۱۴۰۱ در روز چهاردهم فروردین ماه برگزار می‌شود و مدیران می‌توانند در آن روز با استاندار محترم، معاونان و دیگر مدیران و همکاران اداری دیدار داشته باشند.