پنج شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۳ , ۰۱:۴۸:۴۴
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۱/۱۱ ساعت ۰۰:۲۹
لینک کوتاه مطلب:

تشکیل قرارگاه تحقق شعار سال در کردستان/رسانه ملی در کنار خدمات نظام باید زبان مردم باشد

استاندار کردستان با تاکید بر لزوم پرهیز از برخورد ویترینی با شعار سال، گفت: قرارگاه استانی تحقق و عملیاتی کردن شعار سال در کردستان تشکیل می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کردستان؛ دکتر اسماعیل زارعی‌کوشا در دیدار با مدیرکل و معاونین صدا و سیمای مرکز کردستان، اظهار داشت: صدا و سیما رسانه رسمی جمهوری اسلامی است و در مقابل جبهه رسانه ای دشمنان نظام رسالت بزرگی بر دوش دارد .
وی در توضیح نقش شبکه استانی مرکز کردستان نیز تا‌کید کرد: رسانه استانی باید زبان گویای و چشم ناظر مردم باشد و خدمات نظام را نیز صادقانه بیان کند.

دکتر زارعی‌کوشا صدا و سیمای کردستان را جزو مراکز موفق کشور عنوان کرد و افزود: بخشی از موفقیت‌های مرکز مرهون زحمات نیروهای توانمند، فعال و خوشفکر است و بخشی هم به ظرفیت‌های استان بازمی‌گردد؛ چراکه نمادهای بومی، اصیل و فرهنگی در جامعه جریان دارد.
استاندار کردستان از برنامه‌سازی‌های صدا و سیمای استان اعلام حمایت کرد و افزود: کردستان نیاز به معرفی دارد و در این راستا صدا و سیما باید پای کار باشد و به این مهم کمک کند.
وی از گردشگری به عنوان یکی از محورهای اصلی توسعه کردستان نام برد و اظهار داشت: برگزاری مراسم و آیین های مختلف در کردستان ظرفیتی برای تقویت بخش گردشگری در کردستان است که نمونه آن جشن های نوروزی است.

دکتر زارعی‌کوشا با تاکید بر اینکه نباید کردستان محروم نامیده شود، اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌های استان، اگر وحدت و همدلی شکل گیرد روند توسعه این استان تسریع خواهد شد.
وی با ابراز تاسف از برخوردهای شعاری با فرمایشات مقام معظم رهبری، نقش صدا و سیما در تحقق شعار امسال را مهم دانست و گفت: می‌خواهیم قرارگاه ویژه‌ای برای تحقق شعار سال در کردستان ایجاد کنیم که یک ضلع آن رسانه خواهد بود.
استاندار کردستان ضمن تاکید بر اینکه با افکار بسته و محدود نمی‌توانیم در کردستان توسعه ایجاد کنیم، افزود: باید مسیری برای بهره‌مندی از دیدگاه نخبگان استان باز شود و صدا و سیما بخشی از این مسیر است.
وی با بیان اینکه با افتخار خود را متعلق به جریان انقلابی می دانم و برای خود و همکارانم برای ارائه ی مدیریت جهادی و کارآمد نیروهای انقلابی وظیفه بررگی قائل هستم.
در جریان برگزاری این نشسه سه ساعته مدیرکل و معاونین صدا و سیمای مرکز کردستان ضمن ارائه گزارشی از فعالیت ها و برنامه های شبکه استانی، دیدگاه های خود را در زمینه های مختلف بیان کردند.