پنج شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۳ , ۲۳:۴۲:۲۴
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۶/۲ ساعت ۱۷:۱۸
لینک کوتاه مطلب:

دلسوزی و اخلاص در عملکرد مدیران کردستان مشهود است/ استاندار کردستان مدیری فعال و پر نشاط است/ ابراز رضایت رئیس جمهور از برنامه‌های سفر به استان کردستان

نماینده ولی‌فقیه در کردستان گفت: مدیران دولت سیزدهم در استان افرادی دلسوز و مخلص هستند که نمود آن را در عرصه‌های مختلف خدمتگراری می‌توان دید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی در دیدار استاندار کردستان و جمعی از معاونان و مدیران استان در اولین روز از هفته دولت، از شهیدان رجایی و باهنر به عنوان اسوه‌های خدمت جهادی به مردم نام برد.
وی با بیان اینکه گره‌گشایی از کار مردم از جمله نعمت‌هایی است که به مدیران عطا شده، تاکید کرد: جلب رضایت مردم در کنار تعهد و دلسوزی از جمله ویژگی‌هایی است که استاندار فعال و پر نشاط کردستان و مدیران اجرایی استان در مسیر توسعه و پیشرفت استان در پیش گرفته‌اند.
نماینده ولی فقیه در کردستان با ابراز رضایت از خدمات یک ساله دولتمردان در استان، گفت: تهذیب نفس و خودسازی، اخلاص و خدمت بی منت سه شاخص و معیار اصلی است که مدیران باید به آن آراسته باشند.
ایشان به نقل از یکی از مسئولین دفتر مقام معظم رهبری بیان کردند که رئیس جمهور از برنامه‌های سفر اخیر به استان کردستان رضایت کامل داشتند
حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی با تاکید بر حمایت از فعالیتهای توسعه‌ای، ابراز امیدواری کرد با تلاش مدیران استان، کردستان مسیر پیشرفت را با سرعت طی کند.