یکشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۳ , ۱۴:۵۳:۳۶
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۶/۹ ساعت ۰۱:۵۷
لینک کوتاه مطلب:

رجایی و باهنر اسوه دولتمردان هستند/ تلاش، شبانه روزی رئیس جمهور الگوی عملی مدیران / تعهد برای عملی کردن مصوبات سفر رییس جمهور به کردستان

استاندار کردستان با اشاره به دوران کوتاه خدمت شهیدان رجایی و باهنر، گفت: اگر مسیر درست باشد برای اثبات کارآمدی به دوره طولانی خدمت نیاز نیست.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کردستان؛ اسماعیل زارعی‌کوشا در یادواره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت که به مناسبت روز کارمند و در آخرین روز از هفته دولت برگزار شد، اظهار داشت: دوران مسؤولیت شهیدان رجایی و باهنر بسیار کوتاه بود اما اخلاص در رفتار و اعتقاد به آرمان و ارزشهای انقلاب و تلاش در راه خدمت به مردم، آنها را به الگوی ماندگار خدمتگزاری تبدیل کرد.
وی خاطرنشان کرد: ماندگاری نام و یاد این شهیدان نشان می‌دهد اگر مسیر درست باشد برای اثبات کارآمدی به دوره طولانی خدمت نیاز نیست و با اخلاص و کار مومنانه، شخص ماندگار می‌شود.
زارعی‌کوشا، مردمی بودن شهیدان رجایی و باهنر را دلیل محبوبیت آنان بعد از گذشت ۴۰ سال از شهادتشان عنوان و تاکید کرد: دولت سیزدهم نیز با حرکت در مسیر شهدا، به دغدغه دوستداران انقلاب پاسخ داده است.
استاندار کردستان همسویی دولت با منویات رهبر معظم انقلاب و ارزش‌های انقلابی را حائز اهمیت دانست و افزود: تلاش برای پیشرفت و امیدآفرینی وظیفه همه مدیران است و اگر غیر از این باشد باید به شایستگی آن مدیر شک کرد.
زارعی کوشا با اشاره به ضرورت حرکت سریع در مسیر پیشرفت و توسعه اظهار داشت: هیچ مشکلی نباید مانع رسیدن به موفقیت شود و کسب توفیق هم نباید مدیران را مغرور کند.
استاندار کردستان به تلاش شبانه‌روزی دولتمردان به ویژه رییس جمهور اشاره کرد و افزود: همه مدیران باید از رییس دولت سیزدهم سرمشق گرفته و برای پیشبرد بهتر امور مردم اهتمام داشته باشند.
پایان‌بخش سخنان استاندار کردستان گریزی به دستاوردهای سفر رییس جمهور به استان بود که با اشاره به آن تاکید کرد: بخشی از اعتبارات ۱۷ هزار میلیارد تومانی این سفر، به استان ابلاغ شده و تلاش بر این است که تعهدات سفر  عملی شود.
۱۲۲ نفر از شهدای کردستان کارمند بوده‌‌اند.