شنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۳ , ۲۰:۵۶:۱۹
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۷/۲۸ ساعت ۱۲:۵۷
لینک کوتاه مطلب:

روز ملی مبارزه با استکبار فرصتی برای افشای چهره واقعی دشمنان

استاندار کردستان بر ضرورت جهاد تبیین تاکید و تصریح کرد که روز ۱۳ آبان باید به فرصتی برای افشای چهره‌ی واقعی دشمنان تبدیل شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اطلاع رسانی استانداری کردستان، اسماعیل زارعی کوشا در جلسه هماهنگی گرامیداشت ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار گفت:۱۳ آبان یکی از مهمترین روزها و مناسبت‌های انقلاب است که همزمان چندین رویداد مهم را که توسط استکبار جهانی رقم زده شده است را در خود دارد.
وی به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص ضرورت جهاد تبیین اشاره کرد و افزود:جهاد تبیین به فرموده رهبر فرزانه انقلاب یک فریصه عینی برای آحاد مردم و همه جامعه است که باید بسیار مورد توجه قرار بگیرد و ابعاد مختلف حوادث و رویدادها با رعایت انصاف و منطق بیان شود.
زارعی کوشا با بیان اينکه امروز بیش از هر زمانی دانشجویان و دانش آموزان به عنوان نسل جدید انقلاب آماج اهداف و توطئه دشمنان هستند گفت:وقتی مسائل مختلف به صورت واقعی تبیین نشوند جریان ها و اشخاصی که باید پاسخگوی عملکردهای گذشته خود باشند در لباس مدعی آزادی و حقوق بشر ظاهر می‌شوند.
استاندار کردستان به اغتشاشات و ناآرامی های هفته‌های گذشته در استان گریزی زد و گفت: دشمنان تلاش کردند تا کردستان را به عنوان کانون اصلی بحران در کشور معرفی کنند در حالیکه مردم کردستان کارآزموده و پخته هستند ودشمنان و معاندان و رسانه‌های وابسته به آنان وقتی از همراهی مردم نا امید شدند به ترویج شایعات دروغ روی آوردند.
مقام عالی دولت در کردستان تصریح کرد: جهاد تبیین باید در کنار کارآمدی مدیران باشد تا ثمر دهد.
مقام عالی دولت در کردستان در ادامه هفته استکبارستیزی و روز ملی مبارزه با استکبار را فرصتی برای افشای چهره واقعی دشمنان دانست و گفت:برنامه‌ها و مناسبت‌های تدارک دیده شده برای این هفته باید فراتر از راهپیمایی باشد و با بهره گرفتن از حضور اساتید و چهره‌های موجه و مورد اقبال مردم حقایق با منطق قوی و بیان جذاب مطرح شود.