پاسخگویی و رسیدگی ۲ ساعته استاندار کردستان به مشکلات و درخواستهای مردمی
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، زارعی کوشا در این ارتباط تلفنی پاسخگوی ۶۲ تماس مردمی از همه مناطق و شهرستانهای استان بود و دستورات لازم را جهت پیگیری به ادارات و سازمانهای ذیربط داد.
حضور استاندار کردستان در سامانه سامانه که پل ارتباطی میان مدیران دستگاههای اجرایی و مردم است جدای از دیدارهای حضوری زارعی کوشا است که عصرهای هر جمعه در دفتر ایشان برگزار میشود.
استاندار کردستان میگوید که خدمتگزاری بی واسطه و بی منت به مردم وظیفه همه مدیران در دولت مردمی سیزدهم است و این ارتباط باید به صورت مداوم و همیشگی و همچون یک رویه تداوم داشته باشد.