شنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۳ , ۱۷:۰۴:۵۲
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۱۰/۴ ساعت ۱۹:۰۰
لینک کوتاه مطلب:

زارعی کوشا:

برخورد با ناراضی‌تراشان در ادارات و دستگاه‌های اجرایی/افزایش نظارت‌ها بر نحوه مصرف گاز

استاندار کردستان بر لزوم افزایش نظارت‌ها بر کارکنان ادارات، نهادها و سازمان‌ها در راستای افزایش رضایتمندی مردم تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، اسماعیل زارعی کوشا در جلسه شورای اداری استان کردستان و با گرامیداشت هفته بصیرت و دهه مقاومت و همچنین تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه(س) بر شناسایی بسترهایی که موجب نارضایتی مردم را فراهم می‌کنند، تاکید کرد و گفت:ما در کارآمدی و خدمت با هیچ کس تعارف نداریم و لازم است مدیران با افزایش نظارت ها بر روی دستگاه تحت مدیریت خود موجبات رضایتمندی و ارائه خدمت مطلوبتر به مردم را فراهم کنند.
وی افزود:در دستگاه‌های اجرایی باید با ناراضی تراشان و افرادی که به عمد از ارائه خدمت به مردم سرباز می‌زنند برخورد شود چرا که هیچ چیز برای ما مهمتر از خدمت به مردم نیست.
زارعی کوشا همچنین به فرارسیدن فصل سرد سال و ضرورت صرفه‌جویی در مصرف گاز به خصوص در ادارات دولتی اشاره کرد و گفت:متاسفانه در برخی ادارات به شیوه‌ای نامعقول و بدون توجه به هشدارها شاهد افزایش مصرف گاز هستیم و در این زمینه شرکت گاز باید نظارت‌های خود را تشدید کند و در بخش خانگی نیز اطلاع رسانی‌های لازم به مردم انجام شود.
وی از فرمانداران شهرستانهای تابعه استان نیز خواست علاوه بر تشکیل کمیته مدیریت سوخت، بر نحوه مصرف انرژی در دستگاه ها نظارت کنند.
استاندار کردستان در ادامه به شرایط سخت شروع فعالیت دولت سیزدهم نیز گریزی زد و افزود:در شروع کار ،دولت با مشکلات و تنگناهای بسیاری مواجه بود و هم اکنون نیز همه مساعی خود را به کار گرفته است که مشکلات موجود در کشور را ریشه یابی و حل و فصل کند.
زارعی کوشا پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور توسط مدیران مختلف دستگاه‌های اجرایی را خواستار شد و گفت:برخی مصوبات دستگاه‌ها در حوزه عمرانی و اقتصادی نیازمند پیگیری بیشتری است و بر همین مبنا  مدیران باید موضوعات مربوط به پروژه ها را بررسی و اگر مانعی وجود دارد آن را بر طرف کنند.
وی به کارهای بزرگ انجام شده توسط دولت برای عمران و پیشرفت استان اشاره کرد و گفت:در خشکسالی مالی کشور توانستیم ۸۵۰ ملیارد تومان اعتبار برای آبرسانی به سنندج دریافت کنیم و امیدوارم بتوانیم آب سد آزاد را تا سال آینده به دهگلان و تا دو سال دیگر به قروه و دزج برسانیم.
وی ادامه داد:در دهه فجر امسال ۲ سد استان نیز آبگیری می‌شوند و امیدوارم با این اقدامات راه توسعه کردستان هموارتر از گذشته شود.
استاندار کردستان  در ادامه به تشییع پیکر پاک ۸ شهید گمنام در شهرهای سنندج، مریوان، بیجار و قروه اشاره کرد و گفت:حضور شهدا برکات فراوانی برای استان به دنبال دارد و مراسم تشییع پیکر شهدا باید با حضور پرشور مردم برگزار شود تا از این راه دین خود را به شهدا ادا کنیم.