شنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۳ , ۱۴:۴۹:۳۷
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۱۰/۱۸ ساعت ۰۰:۵۸
لینک کوتاه مطلب:

نارضایتی استاندار کردستان از عملکرد کارگروه مدیریت جامع تالاب زریوار

استاندار کردستان از اقدامات و عملکرد ضعیف کارگروه مدیریت جامع تالاب بین المللی زریوار انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، اسماعیل زارعی کوشا در جلسه کارگروه مدیریت جامع تالاب بین المللی زریوار  با بیان اینکه این کارگروه و اقدامات آن که در راستای نجات تالاب زریوار تشکیل شده عملکرد قابل قبولی ندارد گفت:تالاب زریوار که از گنجینه‌های طبیعی استان است برای ما  بسیار مهم و حائز اهمیت است، اما اقدامات انجام شده در این حوزه به هیچ وجه رضایت بخش نیست.

وی افزود:اداره کل محیط زيست  که دبیرخانه کارگروه  مدیریت جامع تالاب زریوار را به عهده‌ دارد باید با انسجام بخشی و ایجاد هماهنگی میان دستگاه‌ها بتواند نتایج عملی و ملموس ایجاد کند  و با این شکل از عملکرد نمی تواند دستاورد قابل توجهی داشته باشد.

زارعی کوشا همچنین خطاب به دستگاه‌ها و ادارات متولی در کارگروه مدیریت جامع تالاب زریوار  گفت:اگر نجات بخشی تالاب زریوار را مهم می‌دانید باید با جدیت و تشکیل جلسات مداوم و متعدد در این راستا گام بردارید و  از ارائه گزارشات بخشی و  متناقض پرهیز کنید.

وی در پایان افزود: هفته آینده همه ادارات گزارشات و اقدامات خود را در موضوع تالاب زریوار ارائه  و در جلسه‌ ی آتی به صورت روشن برنامه هایشان را اعلام کنند.