شنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۳ , ۱۳:۰۴:۲۴
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۱۱/۴ ساعت ۱۳:۱۶
لینک کوتاه مطلب:

افتتاح طرح‌ها و پروژه‌های دهه فجر نشانه کارآمدی نظام است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان افتتاح طرح‌ها و پروژه‌های گوناگون را نشانه توانمندی و کارآمدی نظام عنوان کرد.

بە گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، مهدی رمضانی در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه‌ها و پروژه‌های عمرانی دهه فجر در استان کردستان، با بیان اينکه دهه فجر برای کشور ما دارای دو بعد سیاسی و عملیاتی است ، گفت:دشمن با ابزارهای مختلف تبلیغاتی که در اختیار دارد همواره تلاش کرده تا مقبولیت و مشروعیت نظام را زیر سوال ببرد.
وی با بیان اینکه مردم در طول ۴۳ سال گذشته با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن توطئه‌های دشمنان را خنثی و بر مشروعیت نظام مهر تایید زده‌اند، افزود: ویژه برنامه‌های دهه فجر امسال در کردستان باید با شکوه هر چه بیشتر نسبت به سالیان قبل برگزار سود، چرا که دشمنان بر روی کردستان حساب ویژه باز کرده و خواستار برگرداندن استان به سال‌های وحشتناک دهه ۶۰ هستند.
رمضانی اضافه کرد:همه دستگاه‌ها، نهادها و سازمان‌ها باید با هم افزایی و هماهنگی تلاش کنند تا واقعیات و کارهای انجام شده برای پیشرفت و عمران کردستان به خوبی بازتاب پیدا کند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان افتتاح طرحها و پروژه‌های مختلف را بُعد عملیاتی برنامه‌های دهه فجر دانست و گفت:تاکید رئیس جمهور بر دو محور اشتغال و مسکن که کارهای مهمی نیز در این رابطه به سرانجام رسیده است باید به اطلاع مردم برسد تا در جامعه ایجاد امیدواری کند که این مسئله مصداقی عینی از جهاد تبیین نیز به شمار می رود.
رمضانی عنوان کرد:مردم کردستان باید طعم شیرین خدمت رسانی را احساس کنند تا علاوه بر مایوس کردن دشمنان در جامعه شور و نشاط نیز ایجاد شود.
وی تاکید کرد:در ماه‌های اخیر دشمنان تلاش کردند که فضای استان را یاس آلود نشان دهند بنابراین تدارک دیدن برنامه‌های شاد و امیدآفرین می‌تواند در تلطیف فضا نقش مهمی ایفا کند.
رمضانی از مجموعه دستگاه‌های اجرایی استان درخواست کرد همه تلاش خود را بکار بگیرند تا پروژه های بیشتری در دهه فجر آماده بهره‌برداری شود.
معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با تاکید بر اینکه جهاد تبیین فقط سخنرانی کردن نیست افزود: در طول ایام الله دهه فجر مدیران با حضور در برنامه های صدا و سیما نسبت به بیان خدمات و دستاوردهای نظام و دولت اطلاع رسانی نمایند.
رمضانی در پایان با اشاره به ارائه خدمات بیشتر به مردم کردستان گفت: بایستی همه خدمات و دستاوردهای نظام در استان دارای پیوست رسانه‌ای باشد که بتوان به جامعه امید بخشید.