شنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۳ , ۰۸:۴۷:۲۲
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۱۱/۲۰ ساعت ۲۰:۵۱
لینک کوتاه مطلب:

۶۲۰ میلیارد تومان طرح عمرانی و خدماتی در قروه افتتاح و کلنگ زنی شد / آغاز عملیات ساخت بیمارستان قروه

۶ طرح عمرانی و خدماتی با اعتبار ۶۲۰ میلیارد تومان در نهمین روز از دهه فجر با حضور استاندار کردستان افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کردستان؛ کلنگ زنی بیمارستان ۱۶۸ تختخوابی جایگزین بیمارستان شهید بهشتی قروه نخستین طرحی بود که امروز پنجشنبه توسط استاندار کردستان کلنگ زنی شد.

این بیمارستان قرار است در چهار طبقه با زیربنای ۱۶ هزار مترمربع ساخته شود و جوابگوی نیازهای بهداشت و درمان مردم این شهرستان باشد.

استاندار کردستان در مراسم کلنگ‌زنی این بیمارستان اظهار کرد: برای اینکه این پروژه به سرنوشت بسیاری دیگر از پروژه های نیمه تمام که مدت زمان زیادی از عملیات اجرایی آنها می گذرد و هنوز به اتمام نرسیده، تبدیل نشود راهکارهایی را اندیشیده‌ایم.

اسماعیل زارعی کوشا ادامه داد: در نظر داریم افزون بر اعتبارات داخلی دانشگاه علوم پزشکی و کمک‌های دولتی از ظرفیت خیران و سرمایه‌گذاران خارجی هم در این رابطه بهره گیریم.

وی اضافه کرد: از توانمندی معادن این شهرستان هم برای تامین اعتبار ساخت این بیمارستان استفاده خواهیم کرد تا در کمترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسد.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه وضعیت زیرساخت های بهداشت و درمان شهرستان قروه مطلوب نیست، گفت: نیازهای بیمارستان فعلی باید تامین شود تا بیمارستان جدید به بهره برداری می‌رسد.