شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ , ۱۰:۴۴:۴۵
avatar avatar avatar

اطلاعیه ساعت کار ادارات و مراکز دولتی کردستان از روز شنبه ششم مرداد لغایت پنجشنبه ۱۱ مرداد

دفتر معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کردستان با صدور اطلاعیه‌ای، جزئیات ساعات کار و نحوه فعالیت ادارات،  بانک‌ها، دانشگاه‌ها، دستگاه‌های اجرایی،  نهادها و شرکت‌های دولتی استان کردستان را اعلام کرد

۱۴۰۳/۵/۵

اطلاعیه ساعت کاری کارمندان ادارات کردستان از روز شنبه ششم مرداد ماه الی روز چهارشنبه دهم مرداد۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی استانداری کردستان، متن اطلاعیه دفتر معاونت توسعه و مدیریت منابع استاندار کردستان بدین شرح است:

۱۴۰۳/۵/۵
 آغاز اجلاس مجمع مشورتی شوراهای اسلامی کلانشهرها و مراکز استان‌ها به میزبانی سنندج با حضور استاندار:

لزوم هم‌افزایی دستگاه‌های خدمات‌رسان با مدیریت شهری برای آبادانی شهرها / شوراهای اسلامی، نماد مطالبه گری و تجلی اراده مردم در مدیریت محلی هستند

استاندار کردستان تحقق مدیریت واحد شهری را مهمترین آرمان برای به بلوغ رسیدن ظرفیت شوراها گ دانست و گفت: تا رسیدن به آن آرمان لازم است همه دستگاه‌های خدمات رسان به شورای شهر که منتخب مردم و نمایندگان آنان در مدیریت شهری هستند، پاسخگو باشند.

۱۴۰۳/۵/۳
معاون استاندار کردستان:

قاچاق کالا آفت اقتصاد کشور و استان است / یک روز تاخیر در مبارزه با قاچاق کالا خیانت به مردم است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با تاکید بر اینکه یک روز تاخیر در مبارزه با قاچاق کالا خیانت به مردم است، گفت: قاچاق ضربه‌های جبران‌ناپذیری به نظام اقتصاد و فرهنگ کشور وارد می‌کند لذا مبارزه با این پدیده باید به درستی تفهیم و پیگیری شود.

۱۴۰۳/۵/۲
در دیدار استاندار کردستان با رییس فدراسیون فوتبال مطرح شد:

کردستان صاحب امتیاز سهمیه لیگ دسته یک فوتسال می‌شود

در دیدار استاندار کردستان با رئیس فدراسیون فوتبال قرار شد، فدراسیون فوتبال پس از بررسی، امتیاز حضور یک سهمیه به نمایندگی از کردستان در رقابت‌های لیگ دسته یک فوتسال کشور را به صورت رایگان به این استان واگذار نماید.

۱۴۰۳/۵/۲

تقدیر از استاندار کردستان در همایش تجلی اخلاص 

امروز دوشنبه، یکم مردادماه ۱۴۰۳ طی مراسمی از سوی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، تحت عنوان تجلی اخلاص از خدمات استاندار بسیجی کردستان، دکتر اسماعیل زارعی‌کوشا تقدیر شد

۱۴۰۳/۵/۱
معاون استاندار:

لزوم احداث خانه‌های فرهنگی در روستاها در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی / فعالیت فرهنگی، نیازمند مطالعات و دانش اجتماعی است / هدفگذاری تشکیل کارگروه مقابله با آسیب‌های اجتماعی در روستا‌ها

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: باید مکان‌های بلا‌استفاده در روستاها شناسایی و جهت تاسیس خانه‌های فرهنگی و اجتماعی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی استفاده شوند.

۱۴۰۳/۵/۱
با حضور مقام عالی دولت در کردستان؛

مجتمع بزرگ گردشگری الماس غرب در سنندج افتتاح شد / اختصاص یک میلیارد تومان برای آسفالت جاده ورودی مجموعه الماس غرب / توسعه و رونق گردشگری مستلزم تقویت زیرساخت‌هاست / رکورد تاریخی کاهش نرخ بیکاری در کردستان  / باشماق آماده استقبال از زائران اربعین

استاندار کردستان از تخصیص اعتباری بالغ بر یک میلیاردتومان جهت آسفالت و بهسازی جاده ورودی مجتمع گردشگری الماس غرب در سنندج خبر داد.

۱۴۰۳/۴/۳۱

پیام تبریک استاندار کردستان به مناسبت فرا رسیدن هفته بهزیستی

دکتر زارعی کوشا در پیامی چهل و چهارمین سالروز تاسیس سازمان بهزیستی را به خدمتگزاران و مددجویان تحت پوشش این سازمان تبریک گفت.

۱۴۰۳/۴/۳۱
در دیدار رییس فدراسیون دو و میدانی جمهوری اسلامی ایران با استاندار کردستان مطرح شد:

کردستان مملو از استعدادهای درخشان ورزشی است / برگزاری مسابقات و جشنواره های ورزشی زمینه ساز پیشرفت و برقراری امنیت پایدار خواهد بود / تکمیل پروژه های نیمه تمام ۲۰ و ۲۵ ساله از خدمات ارزنده دولت سیزدهم است

استاندار کردستان با بیان اینکه پشتیبانی و حمایت از ورزشکاران یکی از محورهای مورد تاکید در دولت سیزدهم بوده است، گفت: کردستان سرشار از ظرفیت و استعدادهای درخشان ورزشی است و می تواند قطب چندین رشته ورزشی باشد.

۱۴۰۳/۴/۳۱
معاون استاندار در جلسه ستاد اربعین :

راهپیمایی اربعین بزرگترین گردهمایی عقیدتی و سیاسی دنیاست / پیش‌بینی تردد ۵۰۰ هزار زائر اربعین از مرز باشماق

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استان گفت: در سال گذشته ۱۵۸ هزار نفر زائر مرز باشماق مریوان را برای رفتن به کربلای معلی انتخاب کردند و امسال نیز پیش‌بینی شده که حداقل ۵۰۰ هزار نفر از این مرز تردد کنند.

۱۴۰۳/۴/۲۴
استاندار کردستان در جلسه شورای آموزش و پرورش مطرح کرد:

«مهارت آموزی» راهی برای اصلاح فرهنگ اشتغال و برون رفت از بیکاری / ضرورت توانمندسازی مهارتی دانش آموزان

استاندار کردستان با تاکید بر مهارت آموزی دانش‌آموزان در راستای تغییر ریل فرهنگ کار در کشور، گفت: مهارت‌آموزی ظرفیتی برای تغییر رویکرد فرهنگ کار و پشت‌میزنشینی است.

۱۴۰۳/۴/۲۴
طی مراسمی در اقدامی موثر با حضور معاون استاندار؛

دانش‌آموزان نخبه و دختران برگزیده حائز رتبه‌های برتر مسابقات علمی تجلیل شدند

با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری کردستان، از تعداد زیادی از دختران دانش‌آموز حائز رتبه‌های برتر و نخبگان عرصه‌های علمی، فرهنگی، ورزشی و...  حاشیه شهر سنندج به پاس موفقیت‌های کسب شده در راستای امید آفرینی، افزایش نشاط اجتماعی، کاهش آسیب‌ها، ایجاد انگیزه، تقویت روحیه و اعتماد به‌نفس با اهدای لوح تقدیر و جوایزی، تجلیل بعمل آمد.

۱۴۰۳/۴/۲۰
معاون استاندار کردستان:

قاچاق کالا آفت اقتصاد کشور و استان است / یک روز تاخیر در مبارزه با قاچاق کالا خیانت به مردم است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با تاکید بر اینکه یک روز تاخیر در مبارزه با قاچاق کالا خیانت به مردم است، گفت: قاچاق ضربه‌های جبران‌ناپذیری به نظام اقتصاد و فرهنگ کشور وارد می‌کند لذا مبارزه با این پدیده باید به درستی تفهیم و پیگیری شود.

۱۴۰۳/۵/۲
با حضور مقام عالی دولت در کردستان؛

مجتمع بزرگ گردشگری الماس غرب در سنندج افتتاح شد / اختصاص یک میلیارد تومان برای آسفالت جاده ورودی مجموعه الماس غرب / توسعه و رونق گردشگری مستلزم تقویت زیرساخت‌هاست / رکورد تاریخی کاهش نرخ بیکاری در کردستان  / باشماق آماده استقبال از زائران اربعین

استاندار کردستان از تخصیص اعتباری بالغ بر یک میلیاردتومان جهت آسفالت و بهسازی جاده ورودی مجتمع گردشگری الماس غرب در سنندج خبر داد.

۱۴۰۳/۴/۳۱
معاون استاندار کردستان:

لزوم ساماندهی بیش از ۲۲ هزار صنوف آلاینده در کردستان / تامین زمین برای احداث شهرک صنفی در سنندج

معاون امور هماهنگی اقتصادی استاندار کردستان از وجود بیش از ۲۲ هزار صنوف آلاینده در استان خبر داد و گفت: در حال حاضر برای دو گروه از صنوف آلاینده" شامل مصالح فروشان و صنوف وابسته، صنف فلزکاران و ضایعات فروشان و صنوف وابسته" در سرنجیانه سنندج، زمین تامین شده است.

۱۴۰۳/۴/۳۰
با حضور استاندار کردستان:

بازدید از روند اجرایی بزرگترین پروژه بازآفرینی شهری کشور در سنندج / توانمندسازی زنان سرپرست خانواده مولفه‌ای مهم در توسعه پایدار / حمایت از بانوان توانمند؛ کلیدواژه شکوفایی و رونق اقتصادی

در راستای کارآفرینی و اشتغال آسیب دیدگان اجتماعی، روند اجرای بزرگترین پروژه بازآفرینی شهری در کشور و اولین مجتمع توانمندسازی  آسیب‌دیده‌های اجتماعی در سنندج با حضور استاندار کردستان و جمعی از مسئولان مورد بازدید قرارگرفت.

۱۴۰۳/۴/۳۰
استاندار کردستان در جلسه شورای مسکن مطرح کرد:

زمین بیش از ۲۸ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن در کردستان تأمین شد. / نرخ بیکاری کردستان سه برابر میانگین کشوری کاهش یافت./ روند افزایشی مشارکت اقتصادی و نسبت اشتغال در کردستان بالاتر از متوسط کشوری است

استاندار کردستان از کاهش ۳ و نیم  برابری نرخ بیکاری در استان در مقایسه با میانگین کشوری خبر داد و گفت: نرخ مشارکت اقتصادی و نسبت اشتغال استان نیز بالاتر از میانگین کشوری بوده که نشان دهنده بهبود وضعیت تولید و رونق کسب و کار در این استان است.

۱۴۰۳/۴/۲۳
دیدارهای مردمی استاندار، تداوم خدمت

لزوم بهره‌گیری از ظرفیت‌ روستاها و تبدیل آن به فرصتی برای توسعه گردشگری/ پیگیر مطالبات مردم خامسان هستیم

استاندار کردستان با تاکید بر اینکه شهرستان کامیاران و این منطقه دارای ظرفیت‌های کشاورزی و گردشگری است که باید از آن‌ها به بهترین نحو بهره برد، گفت: احداث ایستگاه پمپاژ آب، تبدیل هزار هتکار از اراضی منطقه به اراضی آبی، احداث تصفیه‌خانه فاضلاب و... از جمله مطالبات مردم خامسان است که با جدیت تمام این موضوعات را پیگیری خواهیم کرد.

۱۴۰۳/۴/۲۲
برگزاری جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان به ریاست استاندار ؛

پرداخت ۳ همت یارانه آرد و نان در کردستان / رشد ۴ برابری خرید تضمینی گندم نسبت به سه سال گذشته در کردستان

استاندار کردستان گفت: خرید تضمینی گندم در این استان طی سه سال اخیر ۴ برابر رشد پیدا کرده که این مهم در نتیجه مدیریت زراعی مطلوب و بهره مندی از بذر و کود مناسب حاصل شده است.

۱۴۰۳/۴/۲۰
استاندار کردستان در جلسه شورای ترافیک خبر داد: 

افزایش ۱۲۰ درصدی اعتبارات  شهرداری‌های کردستان از محل اربعین / لزوم تداوم  مسیر موفق کاهش تصادفات در استان / زیرساخت‌های استان پاسخگوی رشد ۲۰ برابری گردشگران نیست

استاندار کردستان با بیان اینکه اعتبارات شهرداری‌های استان از محل ستاد اربعین در سال جاری نسبت به سال گذشته ۱۲۰ درصد افزایش یافته است، گفت: شهرداری‌ها باید اجرای پروژه‌های اربعین را با سرعت شروع کنند و برای میزبانی از زائران آمادگی کامل داشته باشند.

۱۴۰۳/۴/۱۹
معاون استاندار؛

تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهر‌داری‌ها از محل اربعین / بهره‌برداری خط اصلی گاران مریوان تا اربعین امسال / کاهش ۵۳ درصدی تصادفات درون‌شهری در کردستان

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبارات از محل ستاد اربعین، برای اجرای پروژه‌های زیرساختی در ورودی و خروجی شهرهای استان اختصاص یافت.

۱۴۰۳/۴/۱۹
در راستای کارآفرینی و اشتغال آسیب دیدگان اجتماعی؛

بازدید از روند اجرایی اولین مجتمع توانمندسازی  آسیب‌دیده‌های اجتماعی در سنندج با حضور معاون استاندار

با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، مدیر کل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری کردستان، عملیات اجرایی اولین مجتمع کارآفرینی، توانمندسازی و اشتغالزایی آسیب‌دیدگان اجتماعی در سنندج مورد بازدید قرار گرفت.

۱۴۰۳/۴/۱۹
رئیس ستاد انتخابات:

مشارکت استان کردستان در دور دوم انتخابات ۲۹.۲۴  درصد اعلام شد / قدردانی از مردم به پاس حضور در انتخابات

رئیس ستاد انتخابات استان کردستان میزان مشارکت مردم این استان در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را ۲۹.۲۴ درصد اعلام کرد.

۱۴۰۳/۴/۱۷
به وقت انتخابات؛ 

هیچگونه مشکل ارتباطی در امر انتخابات وجود نداشته است / حوزه ارتباطات در کردستان تا واپسین ساعات انتخابات در خدمت مردم است

استاندار کردستان وضعیت شبکه ارتباطی در روز انتخابات ریاست جمهوری در کردستان را مطلوب و بدون مشکل ارزیابی کرد و گفت: شرکت مخابرات استان همواره در این دور از انتخابات نیز امن‌ترین بستر ارتباطی پایدار را برای حضور حداکثری تامین کرد.

۱۴۰۳/۴/۱۵

اطلاعیه شماره ۲۱ ستاد انتخابات کشور – اخذ رای تا ساعت ۲۰ تمدید شد

ستاد انتخابات کشور با انتشار اطلاعیه شماره ۲۱ تمدید اخذ رای مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری را به مدت دو ساعت و تا ساعت ۲۰/۰۰ جمعه شب اعلام کرد.

۱۴۰۳/۴/۱۵

اطلاعیه شماره ۱۷ ستاد انتخابات کشور

ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره ۱۷ از هموطنان خواست مشخصات نامزدهای مورد نظر خود را که شامل نام و نام خانوادگی و شناسه ی انتخاباتی ایشان می باشد، به صورت کامل و خوانا قید نمایند.

۱۴۰۳/۴/۱۵

آخرین اخبار

مشاهده همه

میز خدمت الکترونیکی

فرمانداری ها

برای ورود به وب سایت فرمانداری ها روی شهر مورد نظر کلیک کنید.