دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۲:۳۷:۲۲
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۴/۱۶ ساعت ۲۱:۰۰
لینک کوتاه مطلب:

حضور استاندار کردستان در سازمان نوسازی مدارس کشور /نیاز کردستان به ۲۸۰ هزار متر مربع فضای آموزشی جدید

استاندار کردستان با حضور در سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور مهمترین نیازهای استان در حوزه تامین زیرساخت‌های آموزشی را مطرح کرد.

️به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان،اسماعیل زارعی کوشا ضمن بازدید از سازمان نوسازی مدارس کشور با    رئیس و  معاونت فنی آن سازمان دیدار و گفتگو کرد.

وی با بیان  مشکلات کمی و کیفی مدارس استان کردستان و نحوه تامین منابع مالی از اعتبارات ملی و استانی براهمیت مولد سازی اموال راکد آموزش و پرورش تاکید کرد و گفت:  برای تامین هزینه ها و بهبود فضاهای آموزشی مداخله و کمک سازمان نوسازی مدارس و همیاری خیرین بسیار حائز اهمیت است.

زارعی کوشا با بیان اينکه کمبود سرانه های آموزشی به ویژه در شهرهای بانه ، مریوان ، سقز و  قروه وجود دارد، اظهار کرد: ما در  استان نیازمند ساخت حداقل ۲۸۰ هزار متر مربع زیربنای جدید آموزشی هستیم تا به میانگین کشوری برسیم.

استاندار کردستان با انتقاد از وضعیت پروژه بزرگ مقیاس “حیات طیبه” در شهر سنندج و مشکلات فنی و قراردادی آن بر لزوم اعزام سریع یک تیم فنی از مرکز و تعامل با کارشناسان فنی استان با مشاوره دفتر فنی استانداری تاکید کرد.  استاندار کردستان خواستار آن شد تا این پروژه‌ نیمه تمام نیز همچون سایر پروژه های نیمه تمام دیگر در استان با رفع مشکلات فنی و اعتباری آن به پایان برسد.