یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۶:۵۹:۳۳
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۴/۱۵ ساعت ۱۴:۱۹
لینک کوتاه مطلب:

مدیریت مصرف برق در کنار تداوم تولید

استاندار کردستان خواستار مدیریت و مصرف بهینه برق در استان برای برای تداوم و فعالیت هرچه بیشتر بنگاههای تولیدی در استان شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان؛ اسماعیل زارعی کوشا در جلسه کار گروه تسهیل و رفع موانع تولید استان کردستان با محوریت بررسی مشکلات بخش برق معادن شهرستان بیجار برگزار شد، گفت: تعدادی از مدیران معادن و صنایع  بزرگ استان در این جلسه حضور دارند که از آنها می‌خواهم حساب‌های اصلی خود را به بانک‌های استان انتقال دهند.
وی با بیان اینکه شرکت طلای زرکوه همه حساب‌های خود را به بانک‌های استان منتقل کرده است که توانسته تحرکی در سیستم دو بانک استان ایجاد کند، افزود:از دیگر شرکت‌های بزرگ استان نیز می‌خواهم با پیش گرفتن این رویه و با اقدام عملی حساب های بانکی خود را به استان انتقال دهند.
زارعی کوشا تاکید کرد:همه شرکت‌ها و صنایع خدمات خود را از استان دریافت می‌کند و بر همین اساس لازم است مردم استان از عواید این شرکت‌ها نظیر مالیات ، ارزش افزوده و پرداخت تسهیلات بیشتر بهره‌مند شوند.
استاندار کردستان در ادامه مدیریت و مصرف بهینه برق در فصل گرم سال توسط مردم و واحدهای تولیدی و صنعتی را یک وظیفه ملی و همگانی دانست و گفت:شرکت توزیع برق کردستان   رتبه اول کشور را در مدیریت مصرف برق طبق ارزیابی‌های وزارت نیرو کسب کرده است .
وی اضافه کرد: با این وجود شرکت توزیع برق باید نهایت همکاری را برای فعال ماندن معادن و واحدهای تولیدی و صنعتی داشته باشد.
زارعی کوشا افزود:می‌شود با یک مدیریت صحیح‌تر و هم افزایی و هماهنگی هم مشکلی در تامین برق خانگی بوجود نیاید و هم واحدهای صنعتی و تولید کنندگان بتوانند فعالیت‌های خود ادامه دهند.