سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۸:۵۴:۵۰
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۱۰/۲۷ ساعت ۱۹:۳۹
لینک کوتاه مطلب:

افتتاح ۱۰ کانال رادیویی و تلویزیونی ویژه انتخابات/ نامزدهای انتخابات به‌طور مساوی از امکانات تبلیغاتی بهره‌مند می‌شوند

استاندار کردستان گفت: بهره‌برداری از شبکه‌های محلی انتخابات، بستر بهره‌مندی نامزدها از یک امکان مساوی برای فعالیت گسترده رسانه‌ای را فراهم می‌‌سازد.

به گزارش روابط عمومی استانداری کردستان، با حضور استاندار کردستان و نماینده ولی فقیه در استان، ۱۰ کانال رادیویی و تلویزیونی ویژه انتخابات اسفند ۱۴۰۲، شامگاه امروز چهارشنبه ۲۷ دی ماه درمحل صدا و سیمای مرکز این استان افتتاح شد.

استاندار کردستان در آیین افتتاح شبکه‌های محلی انتخابات استان، ضمن گرامیداشت فرارسیدن  «۲۸ دی ماه» روزی که نماد “مقاومت و ایثار مردم سنندج” نام گرفت، اظهار کرد:  ۲۸ دی ماه سال ۶۵ سند دیگری از جنایات جنگی صدام  بوده و باید یاد و خاطره شهدا و جانبازان این روز به عنوان یوم الله همواره گرامی داشته شود.

وی در این مراسم با ابراز خرسندی از
افتتاح شبکه‌های محلی انتخابات و
ایجاد ظرفیت برای همه حوزه‌های انتخاباتی، افزود: رسانه ملی بستر مناسبی برای نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در عرصه رقابت است تا  بتوانند از این امکان برای ارائه برنامه های خود بهره ببرند.

استاندار کردستان رویکرد بالغانه در همه عرصه‌ها از جمله عرصه رقابت را بیش از پیش مهم دانست و ادامه داد: امیدواریم در پرتو این بستر برای رقابت بالغانه‌تر، پرشور و جدی‌تر را شاهد باشیم.

زارعی کوشا تصریح کرد: این بستر بهره‌مندی نامزدها از یک امکان مساوی برای فعالیت گسترده مطبوعاتی، رسانه‌ای و میدانی را فراهم می‌‌سازد.

وی با اشاره به اینکه در قانون جدید انتخابات ظرفیت‌های بسیار خوبی طراحی شده که این مورد یکی از آن ظرفیت‌ها است، گفت: بسیار امید داریم با مشارکت گسترده مردم آنچه که به عنوان انتظار مقام معظم رهبری از مردم و مسئولان مطرح شده، محقق شود.

طبق اظهارات استاندار کردستان، برگزاری انتخاباتی پرشور با رقابتی واقعی در بستری امن با سلامت حداکثری و کامل با مشارکت حماسی مردم با بصیرت و موقعیت شناس استان در این دوره حماسه دیگری را رقم خواهد زد و برگ زرین دیگری به افتخارات مردم شریف استان افزوده خواهد شد.

زارعی کوشا تصریح کرد: هر قدر مشارکت در سطح بالاتری باشد حتما نتیجه هم، انتخاب بهتری خواهد بود، بنابراین امیدواریم، توانمندترین‌ها و شایسته‌ترین‌ها برای حضور در یکی از مهمترین قوه‌های مدیریتی نظام انتخاب شود تا کشور از مجلس قوی و استان ما از حضور نمایندگانی صالح بهره مند شود.