سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۹:۴۰:۵۵
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۱/۱۱ ساعت ۱۹:۰۰
لینک کوتاه مطلب:

در یازدهمین روز از سال ۱۴۰۳؛

نماینده ولی فقیه و منتخبان مردم میهمان استاندار کردستان/ نمایندگان مجلس پل ارتباطی سهل‌الوصول با مردم ایجاد کنند

نخستین نشست مشترک منتخبان مردم در مجلسین خبرگان رهبری و شورای اسلامی با دعوت استاندار کردستان و با حضور نماینده ولی فقیه در استان با تأکید بر انسجام و هم افزایی در خدمت به مردم، استفاده از تمامی ظرفیت‌ها در راستای توسعه و پیشرفت کردستان و اتفاق نظر میان نمایندگان و مدیریت استان برگزار شد‌.

 

به گزارش روابط عمومی استانداری کردستان، در یازدهمین روز از نوروز ۱۴۰۳، نماینده ولی فقیه در استان و منتخبان مردم کردستان در مجلسین خبرگان رهبری و شورای اسلامی به دعوت استاندار در سالن جلسات شهدای گمنام استانداری گرد هم آمدند و پیرامون مسائل مختلف استان بحث و تبادل نظر کردند.

در این نشست نماینده ولی فقیه در کردستان مسئولیت‌ها را امانت خواند و اظهار کرد: مدیران و نمایندگان مجلس در شورای اسلامی قدردان فرصت خدمتگزاری به مردم باشند.

حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی تصریح کرد: فرصت را برای خدمت به کردستان در زمینه پیشرفت و آبادانی این استان غنیمت بشمارید و در راستای رفع مشکلات مردم حرکت کنید.

وی تعامل سازنده و تبادل نظر نمایندگان با دولتمردان در توجه به نیازهای مردم و رفع مشکلات کشور و به تبع استان را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: مسئولان و منتخبین مجلس پل ارتباطی سهل الوصول با مردم ایجاد کنند.

در ادامه این نشست که معاونین استاندار و تعدادی از مدیران دستگاه‌های زیربنایی و اقتصادی نیز حضور داشتند، استاندار کردستان با تاکید بر لزوم استفاده از تمامی ظرفیت‌ها در راستای پیشرفت و توسعه استان، اولویت خود، مدیران و نمایندگان مجلسین را خدمت به مردم و برقراری ارتباط با آنها عنوان کرد.

در این نشست منتخبین مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی هریک به بیان مسائل حوزه انتخابیه خود، دیدگاه‌ها، راه‌کارها و پیشنهادات خود به منظور گره گشایی از مشکلات مردم استان و ارتقاء تعاملات پرداختند.