شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۰:۳۷:۴۷
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۱/۴ ساعت ۱۹:۳۸
لینک کوتاه مطلب:

عیادت استاندار کردستان از پیشکسوت سرشناس فوتبال استان؛

 خانواده لطف‌الله نسبی از گنجینه‌های ورزش و فوتبال کردستان هستند/ زندگینامه پیشکسوتان در حوزه ورزش مستند سازی شود/ پیشکسوتان ورزش استان باید  مورد توجه نسل جدید قرار گیرند

 استاندار کردستان در چهارمین روز از سال جدید به عیادت حبیب الله لطف الله نسبی از چهره‌های ماندگار و مربی سرشناس فوتبال کردستان رفت.

به گزارش روابط عمومی استانداری کردستان،  اسماعيل زارعی‌کوشا، استاندار کردستان روز شنبه ۴ فروردین ماه جاری به همراه کیومرث حبیبی معاون هماهنگی امور عمرانی برای عیادت و تبریک سال نو به  منزل این چهره خوش‌نام و ماندگار فوتبال کردستان رفتند.

استاندار کردستان در این دیدار با بیان اینکه پیشکسوتان گنجینه‌های ورزش این دیار هستند گفت: وجود استاد لطف‌الله نسبی برای مردم کردستان و بویژه جامعه ورزشی استان مایه افتخار است.

زارعی کوشا اظهار داشت: باید در حوزه ورزش و  در راستای حفظ و تقویت سرمایه‌های اجتماعی  ورزش استان بیش از پیش از پیشکسوتان ورزشی استان تجلیل شود و این کار ارزشمندی است.

وی یادآور شد باید زندگی و افتخارات کسب شده توسط پیشکسوتان ورزشی استان  مستند سازی شود و چهره‌های پر افتخار و گنجینه‌های ورزش کردستان همانند آقای حبیب الله لطف الله نسبی مورد توجه نسل جدید قرار گیرد، باید در تمام حوزه های مختلف در استان مستند سازی شود و به مردم علی‌الخصوص نسل جوان ورزش استان معرفی شوند.
مقام عالی دولت در کردستان ابراز داشت: بنیاد برخی از ساختارهای ورزشی استان ضعیف بنا نهاده شده و یا به مرور زمان تضعیف گشته است و این ساختارهای ضعیف باعث شده است فرصت‌های خوبی برای کردستان از دست برود.
مدیران ورزشی استان باید واکاوی کنند که چرا این فرصت‌ها برای استان کردستان از دست رفته است و آن را ریشه یابی کنیم و برای آن راهکار منطقی و عملیاتی ارائه شود.