جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۷:۴۳:۲۴
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۰/۴/۷ ساعت ۱۶:۵۲
لینک کوتاه مطلب:

در دیدار معاون وزیر تعاون، کار و رفاە اجتماعی با استاندار کردستان

مجموعە ورزشی تفریحی کارگران سنندج باید هر چە زودتر بە اتمام برسد

استاندار کردستان در دیدار معاون توسعە مدیریت و منابع وزیر تعاون، کار و رفاە اجتماعی بر اتمام هر چە سریعتر مجموعە ورزشی تفریحی کارگران سنندج تاکید کرد.

 

 

بە گزارش پایگاە اطلاع رسانی استانداری کردستان؛ بهمن مرادنیا در این دیدار که به بررسی آخرین وضعیت مجموعه ورزشی تفریحی کارگران سنندج اختصاص داشت، ضمن ابراز نارضایتی از میزان پیشرفت پروژه عنوان کرد: در روز کارگر سالجاری و در اردیبهشت ماه با پیمانکار قرار گذاشتیم که روند و اجرای پروژه سرعت بگیرد و این مجموعه برای استفاده در اختیار کارگران قرار گیرد.

وی با بیان اینکه بیشتر پیشرفت این پروژە در این دولت انجام گرفت و شایستە است کە در این دولت نیزبە سرانجام برسد، اظهار کرد: انتظار داریم بخش زیادی از این مجموعە ورزشی تفریحی همچون استخر آن بە اتمام برسد.

مرادنیا عنوان کرد: در استان نیز کمک های زیادی از لحاظ اعتباری به پروژه های مرتبط با حوزە تفریحی و ورزشی کارگران انجام شده و اگر کمک دیگری نیز نیاز بود آن را تامین خواهیم کرد.

استاندار کردستان با بیان اینکە کارگران جزو شریفترین اقشار جامعە و گردانندگان چرخ تولید در کشور و استان هستند، افزود: از هر امکانی باید در جهت حفظ سلامت، نشاط و رفاە کارگران استفادە شود.