یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۲۲:۳۷:۳۰
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۲/۶ ساعت ۲۱:۴۱
لینک کوتاه مطلب:

  معاون استاندار؛

روایتگری پیشمرگان مسلمان، اسناد ناطق روایت آزادسازی سنندج است /لزوم تبیین روایت استقامت و رشادت سنندجی‌ها برای آزادسازی شهر از دست ضد انقلاب

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان هدف از برگزاری همایش آزادسازی سنندج را انتقال حقایق مکتوب آن دوران عنوان کرد و گفت: روایت استقامت و رشادت‌های مردم سنندج برای آزادسازی این شهر از دست ضد انقلاب باید تدوین و تبیین شود

 

به گزارش روابط عمومی استانداری کردستان، امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه، “مهدی رمضانی”
در جلسه هماهنگی برگزاری همایش آزادسازی روز سنندج که در محل سالن شهدای گمنام استانداری برگزارشداظهار داشت: روایت استقامت و رشادت‌های مردم سنندج برای آزادسازی شهر سنندج از دست ضد انقلاب باید تدوین و تبیین شود.

وی هدف از برگزاری همایش آزادسازی سنندج را مقابله با روایت سازی جعلی ضد انقلاب بیان کرد و گفت : حقایق مستند از مردم دریغ شده است و باید روایت صحیح و نافذ را به عموم مردم سنندج منتقل کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: تلاش ما این است که همایشی غنی از روایت‌های صحیح برگزار شود چون واقعا مردم کردستان مردمانی با بالاترین سطح شعور سیاسی هستند.

رمضانی در ادامه تصریح کرد: برای برگزاری بهتر این همایش از ظرفیت آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و اعضای هیأت علمی استفاده شود.

وی اضافه کرد: طبق هماهنگی‌های بعمل آمده،  بخشی از همایش شامل روایت‌گری پیشمرگه‌های مسلمان به عنوان اسناد زنده و ناطق خواهد بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان تاکید کرد: ذکر خاطرات و فداکاری‌های این عزیزان هر سال باید به مردم یادآوری شود.

رمضانی در پایان یادآورشد: این همایش در ابعاد استانی و ملی بازتاب خواهد داشت لذا با بهترین کیفیت باید برگزار شود.

گفتنی است؛ همایش روز  آزادسازی سنندج، بیستم اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.