جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۲:۴۷:۵۸
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۲/۱۷ ساعت ۱۷:۵۶
لینک کوتاه مطلب:

گروه‌های جهادی باید در مسائل فرهنگی و اجتماعی کردستان ورود کنند

استاندار کردستان با اشاره به اهمیت کارهای جهادی در استان، گفت: گروه‌های جهادی در استان باید در مسائل فرهنگی و اجتماعی نیز ورود پیدا کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کردستان، اسماعیل زارعی کوشا در مراسم روز بسیج سازندگی و رزمایش سراسری جهادگران فاطمی در سنندج با بیان اینکه زمینه‌ برای انجام فعالیت گروه‌های جهادی فراهم شده است، گفت: جبران عقب ماندگی‌های مزمن تاریخی کردستان در قالب کار و اقدامات روزمره و عادی قابل جبران نیست، بلکه این مهم با کار جهادی امکان‌پذیر است.
وی افزود: امسال برای آبرسانی به ۱۶۹ روستای کردستان اعتبار ۵۲۷ میلیارد تومانی تخصیص یافته است و این امر توسط قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) عملیاتی می‌شود که در تاریخ استان اقدامی بی سابقه به شمار می‌رود.
زارعی کوشا با اشاره به اینکه کار جهادی در قالب بخشنامه و دستورالعمل‌های مرسوم و جاری نمی‌گنجد، عنوان کرد: در طول دوران حیات انقلاب اسلامی هرجا شاهد حضور جهادگران و گروه‌های جهادی بودیم موفق به انجام کارهای بزرگ شدیم که نمونه موفق آن در دوران دفاع مقدس و عرصه های دفاعی کشور قابل مشاهده است.
استاندار کردستان تاکید کرد: گروه‌های جهادی باید با بهره گرفتن از تجربیات موفق و مطالعات دقیق علمی سنگ بنای کارهای ماندگار در استان را بگذارند و ما نیز امیدواریم در این دولت زمینه بیش از پیش حضور و فعالیت گروه‌های جهادی در استان فراهم شود.
وی کار گروه‌های جهادی را تنها منوط به طرحها و پروژه‌های عمرانی ندانست و گفت: ما نیاز داریم گروه‌های جهادی به عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی نیز ورود کنند تا در این بخش نیز بتوانیم وضعیت را ساماندهی کنیم.
رزمایش جهادگران فاطمی با حضور بیش از ۵۴۰۰ نفر از جهادگران و به صورت همزمان در سراسر کشور و استان کردستان برگزار می‌شود.