جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۱:۱۱:۳۲
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۱۰/۱۸ ساعت ۰۰:۴۵
لینک کوتاه مطلب:

معاون استاندار کردستان:

دشمن با غوغاسالاری رسانه‌ای به میدان آمد/ در این دولت باید معادل ۴ دولت، کار کنیم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با اشاره به اینکه در جنگ اخیر دشمن، تمامحوزه‌ها را هدف قرار داده گفت: دشمن با غوغاسالاری رسانه‌ای برای فریب افکار عمومی به صورتحداکثری استفاده کرد که خوشبختانه نقشه آنان شکست خورد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کردستان؛ مهدی رمضانی در جلسه شورای اداری شهرستان سقزگفت: سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، بزرگ پاسدار انقلاب اسلامی و مرد بزرگ امت اسلام، گوهرگرانبهایی است که بایستی درس های زیادی از وی فراگیریم.

معاون سیاسی استاندار افزود: حاج قاسم، مجاهدی آراسته به صدق و اخلاص بود که برای تحقق اهدافعالیه جمهوری اسلامی، مجاهدانه تلاش نمود و هیمنه ابرقدرت استکبار جهانی را شکست داد و برسرمزارش فقط اسم سرباز حک و امروز به یک مکتب تبدیل شده است.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود، با اشاره به اینکه کشور دستخوش اتفاقات بغرنج و پیچیده ای بود،ادامه داد: دشمن، یک جنگ ترکیبی و عجیب را تدارک دید.

وی عنوان کرد: دشمن در دهه ۶۰ با ابزار نظامی و ترور، در دهه ۷۰ با فتنه سیاسی و دانشجویی، در دهه۸۰ با جنگ احزاب سیاسی، در سال ۹۶ با ابزار اقتصادی، در سال ۹۸ با ابزار اقتصادی و در سال ۱۴۰۱ پیچیده ترین و فنی ترین جنگ را علیه کشورمان تدارک دید.

وی تصریح نمود: در تمام این جنگ ها، با عنایت الهی، برکت خون شهدا و هوشیاری مردم، دشمن شکستخورد.

معاون سیاسی استاندار کردستان، با بیان اینکه، دشمن از مهرماه برای اغتشاش در ایران برنامه داشت،عنوان نمود: دشمن که چشم دیدن پیشرفت های کشورمان را در حوزه های پرتاب ماهواره و برتری هایعلمی، نداشت و در سوریه، عراق، افغانستان و یمن شکست خورد، طبیعی است که چنین جنگ پیچیده ایرا تدارک ببیند.

وی ادامه داد: در این اتفاقات، سقز که می توانست کانون بحران باشد، با درایت مردم با فرهنگی و با قدمتتمدنی، سربلند از این فتنه بیرون آمد.

وی با بیان اینکه در طول ۴۳ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی از اوایل دهه ۷۰ حکومت داری را شروعکردیم عنوان نمود: مشق حکومت داری در دهه سوم حکومت داری به یک پختگی و بلوغ رسیده است.

رمضانی، تحول در آسفالت راه روستایی و آماده سازی زیرساخت ها برای اشتغال و سرمایه گذاری درشهرستان سقز را نشانه مجاهدت مسئولان، حاکم شدن تفکر جهادی و انقلابی برشمرد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به تعبیر حضرت امام خمینی، خواهد ماند، ولی همه ما امتحان میشویم بر ادامه راه جهت خدمت به مردم تصریح نمود.

وی خطاب به مسئولان گفت: خدمت به مردم، تکلیف است و همه ما باید برای امیدواری مردم به آینده، جهادتبیین، کار با کیفیت و دقت، تلاش و در این دولت باید معادل ۴ دولت، کار کنیم.