یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۷:۵۲:۲۶
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۱۰/۲۸ ساعت ۰۱:۲۰
لینک کوتاه مطلب:

حضرت فاطمه زهرا(س) الگوی تمام انسانهاست/پیگیری مشکلات حوزه ی بانوان و معیشت آنها با دقت و جدیت

استاندار کردستان با تاکید بر اینکه حضرت فاطمه زهرا(س) الگویی برای تمام انسانهاست خواستار پیگیری جدی مشکلات بانوان و معیشت آنان با دقت و جدیت هر چه بیشتر شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان،اسماعیل زارعی کوشا در مراسم گرامیداشت روز زن و در جمع بانوان شاغل در استانداری با بیان اینکه حضرت فاطمه ی زهرا فقط الگوی زنان عالم نیست ، گفت: حضرت فاطمه (س)الگوی تمام انسانهاست و بهترین انتخاب برای روز زن همانا روز میلاد دخت پیامبر اسلام است.

وی با اشاره به جایگاه و حقوق زنان در اروپا گفت:در صدسال گذشته  و در نظام حقوقی اروپا، زنان هیچ حقی نداشته اند و حتی نمی توانستند اموالی بنام خود داشته باشند با این اوصاف اکنون آنها مدعی حقوق زنان شده اند، در حالی که دین مبین اسلام در دورانی که  نگاه جاهلانه به شخصیت زن وجود داشت عالی‌ترین شأن و جایگاه را برای زنان به رسمیت شناخته است. 

زارعی کوشا در ادامه افزود: بانوان شاغل علاوه براینکه پابه پای مردان در اداره مشغول فعالیت هستند در منزل هم مسوولیت سنگینی برعهده دارند که جای تقدیر و تشکر مضاعف دارد.

وی اظهار کرد:مشکلات حوزه ی بانوان و معیشت آنها باید با جدیت پیگیری شود هرچند که شرایط به گونه ای است که اسب تازان تورم این تلاشها را کم رنگ جلوه می دهند.

استاندار کردستان همچنین در رابطه با میزان حقوق و دریافتی کارکنان وزارت کشور و تبعیض مابین آنها با سایر کارکنان ادارات ، افزود: در این رابطه با رئیس جمهور به صورت  مفصل صحبت شده است و رئیس جمهور محترم هم دستور پیگیری داده اند و امید است در سال آینده یک اتفاق جدی در میزان دریافتی کارکنان وزارت کشور بیفتد و وضعیت معیشتی همکاران قدری تغییر کند. 

استاندار کردستان در پایان از تعدادی از همکارانی زن استانداری که در شرف بازنشستگی هستند تقدیر کرد.