یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۲۰:۴۴:۵۵
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۱۰/۲۸ ساعت ۱۸:۲۷
لینک کوتاه مطلب:

گرامیداشت شهدای ۲۸ دی سنندج /وظیفه ما تحقق اهداف شهدا است

مراسم گرامیداشت شهدای ۲۸ دیماه سنندج با حضور استاندار کردستان، نماینده ولی فقيه در استان، جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی و خانواده معظم شهدا برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، اسماعیل زارعی کوشا با اشاره به نقش و جایگاه شهدا در حفظ انقلاب و در دفاع از کیان ایران اسلامی گفت:شهدا برای حفظ امنیت و آرامش مردم و کشور پا در میدان گذاشتند و با فداکاری و از خودگذشتگی برای ما امنیت به ارمغان آوردند.

وی با بیان اینکه  شهدای انصار و مهاجر در این سرزمین فداکاری های بزرگی به نمایش گذاشتند، اظهار کرد:یکی از مهمترین وظایف ما پیگیری و تحقق اهداف شهدا و تکریم خانواده‌های شهیدی است که مهمترین سرمایه‌های خود را فدای ایران و اسلام کردند. 

وی با اشاره به  مناسبت ۲۸ دیماه و سالروز بمباران سنندج توسط رژیم صدام، افزود:اگر ما مناسبت‌ها را گرامی نداریم دشمن وقایع و رویدادها را تحریف و به دلخواه خود تفسیر خواهد کرد. 

وی همچنین به اهمیت بازدید و سرکشی از خانواده شهدا گفت:در آغاز سال و در شورای اداری تاکید کردم که مدیران حداقل هفته ای یکبار با خانواده شهدا دیدار کنند چرا که این مهم  برکتی برای همه ماست تا بدانیم این جایگاه‌های مدیریتی را مدیون ایثار چه کسانی هستیم.

در تاریخ ۲۸ دی‌ماه سال ۶۵ دشمن بعثی  در ۶ دقیقه بمباران بی‌امان ۲۲۰ نفر از مردم سنندج را به شهادت رساند و ۱۲۳ نفر هم زخمی شدند.