جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۰:۱۰:۴۷
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۱۱/۹ ساعت ۰۱:۰۸
لینک کوتاه مطلب:

تقدیر استاندار کردستان از عملکرد دهیاران/تجمیع امکانات دهیاری‌ها موجب خدمت رسانی بیشتر به روستاها می‌شود

استاندار کردستان عملکرد دهیاران سطح استان که با کمترین امکانات در حال خدمت رسانی به روستاییان هستند را قابل تقدیر توصیف کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، اسماعیل زارعی کوشا در جلسه هم اندیشی با نمایندگان دهیاران استان کردستان، گفت:دهیاران به صورت مداوم و همیشگی با مشکلات و کمبودها مواجه و همیشه باید پاسخگوی نیازها و درخواست‌های مردم باشند و از این حیث باید قدردان عملکرد آنان باشیم.

وی با بیان اینکه برخی مشکلات موجود در سطح روستاهای استان با دیگر مناطق کشور ریشه مشترک دارند و باید به دنبال طرح و حل آنها از مرکز باشیم، گفت:مشکلاتی نیز وجود دارند که در سطح استان و شهرستان و بعضا با تغییر رویکردها و فرآیندها قابل حل هستند که در این راستا باید اقدام شود.

زارعی کوشا یادآوری کرد:شناخت مسئله و اشراف به موضوعات  گوناگون در حوزه روستاها خود به تنهایی می‌تواند بخشی از حل مسئله باشد و با اصلاح روند و توزیع مناسب‌تر اعتبارات از مشکلات موجود کاست.

استاندار کردستان با ابراز خوشحالی از حضور تعدادی از بانوان در دهیاری‌های استان ، عنوان کرد: خوشحالم که در سطح استان تعدادی از بانوان در حوزه دهیاریها فعال هستند و طبق ارزیابی‌ها عملکردشان بسیار قابل توجه است.

وی تجمیع امکانات موجود در دهیاری‌ها را زمینه ساز خدمت رسانی بیشتر به مردم در سطح روستاها دانست و اظهار کرد:اگر امکانات چند دهیاری با هم تجمیع شود هم موجب کاهش هزینه‌ها و پیشگیری از اتلاف منابع می‌گردد و هم سطح خدمت رسانی‌ها افزایش پیدا می‌کند.

استاندار کردستان در ادامه یکی از مهمترین دستاوردها در حوزه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها را دریافت موافقت  تعداد زیادی از ماشین آلات نام برد وگفت:علاوه بر دریافت موافقت با تخصیص ماشین آلات برای شهرداری‌ها و دهیاری‌ها ی استان، با ۶۰ دستگاه اتوبوس برای شهرهای استان نیز موافقت به عمل آمده که در تاریخ استان بی سابقه است.

در این جلسه ۶ دستگاه نیسان باری تحویل دهیاری‌های  کیلانه و آساوله سنندج، زینه‌و بیجار، کوله‌ساره کامیاران، ایرانخواه سقز و دیوزند قروه شد.