شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۴:۵۹:۴۲
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۱۲/۳ ساعت ۰۱:۵۵
لینک کوتاه مطلب:

احیای نهاد امورتربیتی در آموزش و ‌پروش از اقدامات مثبت دولت سیزدهم است

استاندار کردستان با انتقاد از حذف امورتربیتی در گذشته، احیای آن در این دولت را مثبت خواند و برپیگیری جدی اهداف آن در مدارس تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کردستان؛ اسماعیل زارعی کوشا در جلسه ی شورای آموزش وپرورش ضمن گرامیداشت هشتم اسفند سالروز تاسیس نهاد امور تربیتی گفت:شهرداری هایی که طبققانون سهم آموزش و پرورش را پرداخت نموده‌اند باید مورد تقدیر قرار گیرند اما باید علت عدم پرداخت دیگرشهرداری ها مشخص و معلوم شود.

استاندار کردستان در ادامه به دیپلماسی مهارتی اشاره ای داشت و افزود: کلیات دیپلماسی مهارتی موردتایید است اما جزییات و چالش های آن نیازمند بررسی بیشتر است مبادا دچار نقض غرض شویم.

وی با اشاره به تشکیل دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در کردستان گفت: تاسیس این دفتر نقش مهمی دردیپلماسی اقتصادی، مهارتی و درمانی دارد.

استاندار کردستان همچنین به قانون مولدسازی گریزی زد  و افزود: صحبت‌هایی در مورد مولدسازی مدارسخیرساز مطرح شده است که تکذیب می شود، هیچ مدرسه ی خیرسازی در قانون مولدسازی  برای فروش قرارنخواهد گرف.

زارعی کوشا در پایان گفت: منکر تاثیر پول و اعتبار در امور تربیتی و پرورشی نیستیم اما نباید همه چیز رابه پول و اعتبار گره زد در این زمینه برنامه محوری و وجود برنامه های موثر و کاربردی باید بیشتر موردتوجه قرار گیرد.