شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۲۰:۲۷:۴۲
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۱۲/۶ ساعت ۱۳:۱۹
لینک کوتاه مطلب:

دشمنان هیچ‌وقت حامی قوم کرد نبوده‌اند / مردم کردستان در حوادث اخیر دشمنان را ناکام کردند

استاندار کردستان گفت: برای دشمن نه کرد و نه شیعه و سنی بودن مهم‌ است بلکه آنان به دنبال اختلاف‌افکنی و ویرانی کشور هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کردستان؛ اسماعیل زارعی کوشا در جشن میلاد امام حسین(ع) در جمع مردم قروه، ضمن تبریک به مناسبت ایام شعبانیه و اعیاد پر برکت این ماه، به وقایع اخیر کشور و نقشه شوم دشمنان برای بر هم زدن امنیت کشور پرداخت و گفت: اینهایی که امروز مدعی حمایت از حقوق کردها شده‌اند در زمان قتل‌ عام کرد‌ها به دست صدام با او همکاری می‌کردند.

وی به حمله داعش به عراق هم اشاره کرد و افزود: آن زمان که داعش کردهای بی گناه مسلمان و ایزدی را کشتار می‌کرد همین مدعیان حقوق بشر ساکت بودند.

استاندار کردستان با تکریم مقام شامخ شهدا به مظلومیت شهدای امنیت پرداخته و گفت: شهید اردلان در نهایت غربت و مظلومیت به دست اشرار و مزدوران ضد انقلاب در بانه به شهادت رسید، در سنندج هم شهید یوسفی که کرد اهل سنت بود تنها به این دلیل که کارت عضویت پرسنل نیروی انتظامی داشت، در مسیر بازگشت به خانه با آن وضع اسفناک و جنایتکارانه به شهادت رسید.

وی در ادامه انقلاب اسلامی را ادامه قیام امام حسین علیه السلام دانست و تاکید کرد که باید نگاه ما برای حل مسایل به داخل باشد و اکنون در سايه وحدت و همبستگی اقوام و مذاهب و پيروی از منويات مقام معظم رهبری شاهد ايرانی مقتدر در تمام عرصه‌ها هستيم.

وی در پایان سخنان خود مردم قروه را یار و یاور انقلاب در همه‌ی عرصه‌ها عنوان کرد و افزود: این مردم بزرگوار همیشه حامی انقلاب بوده‌اند، اما دشمن با خیال خام گمان می کرد که می تواند این پایگاه انقلاب را دچار خدشه کند.