چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۳:۲۰:۳۶
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۱/۲۰ ساعت ۰۱:۳۲
لینک کوتاه مطلب:

تقویت هرچه بیشتر مراکز آموزش عالی کردستان/توجه به مسائل و برنامه‌های فرهنگی در دانشگاه‌ها

استاندار کردستان ابراز امیدواری کرد در سال‌جاری مراکز آموزش عالی و دانشگاه‌های استان تقویت و روزهای بهتری را پیش رو داشته باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، اسماعیل زارعی کوشا در دیدار با روسای دانشگاه‌های استان ،ضمن تاکید بر نقش و اهمیت دانشگاه‌ها، گفت:

آموزش عالی برای مدیریت استان دارای اهمیت فراوانی است و باید تلاش کنیم روز به روز شاهد ارتقاء و شرایط مطلوب‌تری در فضای دانشگاهی باشیم. 

وی به وجود برخی ضعف‌ها و کاستی ها به سبب پایه‌گذاری‌های غلط در گذشته اشاره کرد و افزود:مهمترین مسئله‌ای  که در کنار آموزش و مسائل علمی باید مورد توجه خاص قرار بگیرد برنامه های موثر فرهنگی است و ما در حوزه فرهنگی نیازمند اقدامات بنیادی‌تر هستیم.

زارعی کوشا یادآوری کرد:روسای دانشگاه‌ها و دفاتر نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری به انجام کارهای فرهنگی ورود فعالانه‌تری داشته باشند و در این راه برقراری ارتباط موثرتر با اساتید و دانشجویان حائز اهمیت است. 

استاندار کردستان با تاکید بر توسعه عمرانی و رفع نیازمندی‌های آموزشی دانشگاه‌ها یادآوری کرد:لازم است ارتباط موثری با مراکز تولیدی، صنعتی ،معدنی و کشاورزی ایجاد شود تا از این رهگذر جذب دانشجویان و فارغ‌التحصیلان  بهبازار کار و مراکز تولیدی تسهیل شود.