سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۰:۲۲:۴۰
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۶/۱۱ ساعت ۱۵:۲۹
لینک کوتاه مطلب:

گام‌های استوار استاندار کردستان در افتتاح طرح‌های عمرانی، صنعتی، ورزشی :

کلنگ‌زنی پروژه چهارخطه کردن ورودی مریوان، بهشت مصطفی تا ایران‌خودرو/ افتتاح سردخانه ۵۰۰۰ تُنی گویزه کویره/بهره‌برداری از پروژه احداث زمین چمن مصنوعی فوتبال در چناره/افتتاح طرح‌های عمرانی و زیرساختی، پیش‌نیاز توسعه در کردستان

استاندار کردستان از کلنگ زنی پروژه چهارخطه کردن ورودی شهرستان مریوان، بهشت مصطفی تا ایران‌خودرو خبر داد و گفت: اتمام پروژه مذکور جهت رفاه حال شهروندان مریوانی، گردشگران و مسافرانی که از این مسیر تردد می‌کنند جنبه حیاتی و امنیت جانی دارد.

به گزارش روابط عمومی استانداری کردستان با حضور “اسماعیل زارعی کوشا” عصر امروز شنبه ۱۱ شهریورماه جاری، پروژه سردخانه پنج هزار تُنی در روستای گویزه کویره و زمین چمن مصنوعی فوتبال در چناره از توابع شهرستان مریوان به بهره‌برداری رسید و پروژه چهار خطه کردن مسیر بهشت مصطفی ورودی شهر مریوان تا ایران‌خودرو کلنگ زنی شد.

استاندار کردستان در این مراسم  با اشاره به افتتاح سردخانه دو مداره در روستای گویزه کویر از توابع شهرستان مریوان گفت: این سردخانه برای سورت و بسته بندی میوه‌ تازه شایلین در مساحت ۸ هزار متر مربع و ۴ هزارو ۵۰۰ متر مربع زیربنا با ظرفیت سالانه سردخانه و ظرفیت سورت و بسته‌بندی هر کدام پنج هزار تُن به بهره‌برداری رسید. طبق اظهارات زارعی کوشا  سردخانه مذکور با اعتباری بالغ بر  ۱۱۷ میلیارد تومان، برای ۲۵ نفرشغل ایجاد شده و برای تکمیل پروژه ۳۳ میلیارد تومان اعتبار نیاز است. وی در روند سفر به مریوان با حضور در  آیین  پروژه احداث زمین چمن مصنوعی فوتبال که  در مساحت ۱۲۷۰ متر مربع با همکاری شهرداری چناره و بنیاد علوی به بهره‌برداری رسیده است افزود: طبق گزارش شهرداری چناره، آورده زمین از طرف شهرداری با هزینه‌ای بیش از ۱۴ میلیارد ریال و تامین چمن و نصب آن با حمایت بنیاد علوی صورت می‌گیرد‌. استاندار کردستان در ادامه سفر به مریوان در آیین کلنگ‌زنی پروژه چهارخطه کردن ورودی مریوان، بهشت مصطفی تا ایران‌خودرو اظهار داشت: پروژه مذکور جهت رفاه حال شهروندان مریوانی، گردشگران و مسافرانی که از این مسیر تردد می‌کنند جنبه حیاتی و امنیتی دارد و این طرح‌ها پیش‌نیاز توسعه هستند. زارعی کوشا با قدردانی از فرماندار مریوان، مدیر کل و همکاران راه و شهرسازی و پیمانکار این پروژه، تزریق اعتبار لازم جهت اتمام این طرح را ضروری دانست و گفت: همه دستگاه‌های اجرایی موظفند برای اتمام این پروژه باتوجه به نقش آن در تامین امنیت مردم بدون هیچ وقفه‌ای،  همت گمارند تا در کمترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسد.